Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:25:38 GMT

سرعت، دقت و خدمت بی‌منت از شاخصه‌های پلیس امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۸۷۰۵

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پلیس امروز با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی در دو نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب که در مصلای امام خمینی و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، حضور فعال و گسترده‌ای دارد که یکی در بخش خدمت رسانی به مردم و دیگری در بخش دستاوردها و توانمندی‌های نیروی انتظامی در ۴۰ سال اخیر در معرض دید مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دو نمایشگاه سعی ما بر این است تا به بازدیدکنندگان و مراجعان نشان دهیم که هرجا کارها را با همت عالی و تلاش انجام داده‌ایم، قطعاً شعار "ما می‌توانیم" محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز پلیس به راحتی و با یک شماره سه رقمی (۱۱۰) در خدمت اقشار مختلف مردم است، گفت: پلیس با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

نوری‌نژاد وجود بخش‌ها و مراکز مختلف را در نیروی انتظامی نشان از تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب و قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروز مرکز مطالعات راهبردی ما یک تفکر و برنامه به ما ارائه می‌کند که ما در آینده چگونه باشیم و چگونه عمل کنیم، ولی قبل از انقلاب چنین مرکز تفکری در پلیس وجود نداشت.

وی افزود: امروز جوانان ما با اتکا به خودباوری توانسته‌اند بر روی پای خود بایستند و کشور را از وابستگی به کشورهای دیگر بی‌نیاز کنند.

سردار نوری‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز تولیدات ما در بخش‌های مختلف نظامی به نحوی است که هراس را به دل دشمن انداخته و ما را از نظارت بیگانگان در تولید، نگهداری و به کارگیری آنها بی‌نیاز ساخته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما با سرعت، دقت و مخلصانه به سوی پیشرفت و خودکفایی در حرکت هستیم، اظهار داشت: امیدواریم خدا به همه خدمتگزاران توفیق دهد تا شرمنده خون شهدایی که خالصانه هستی خویش را نثار کرده‌اند، نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور