Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، با بیان اینکه ایلام امسال میزبانی ۹ دوره مسابقات بین المللی را بر عهده داشته است گفت: ۲۱ دوره میزبانی مسابقات منطقه‌ای و قهرمانی کشور در استان برگزار شده و ورزشکاران ایلامی امسال در ۲۷ دوره مسابقات بین المللی حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد باشگا‌های خصوصی آقایان در رشته‌های مختلف ۲۴۸ باشگاه است اضافه کرد: تعداد باشگا‌های خصوصی بانوان در رشته‌های مختلف ۶۱ باشگاه و تعداد باشگاه دو منظوره آقایان و بانوان در استان ایلام را ۳۸ باشگاه عنوان کرد.

حیدرزاده ادامه داد: در ۱۱ ماهه سال جاری در استان ایلام ۱۲۴ دوره کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.

گفتنی است استان ایلام دارای ۲۸ هزارو ۱۲۳ نفر ورزشکار سازمان یافته که ازین تعداد ۱۸ هزار و۱۲۳ نفر آقایان و ۱۰ هزار نفر بانوان می‌باشد.

انتهای پیام/ د

ورزشکاران ایلامی در اردوهای تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند