Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی سید نظام‌الدین موسوی امروز در مراسم افتتاحیه مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس و رو نمایی از پروژه‌های اشتغال زایی و محرومیت زدایی این نهاد در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه جامع ارتباطات مردمی، از این پس مردم می توانند با شماره 138 از سراسر کشور با ما تماس برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه کانالی برای ارتباط با بخش های مختلف آستان قدس رضوی محسوب می شود.   وی ادامه داد: یکی از سر فصل‌های این کانال تلفن 138 است که با پیگیری‌ها و تاکیدی که تولیت آستان قدس، قائم مقام سابق و فعلی و همچنین وزارت ارتباطات داشتند، این اقدام انجام و شماره ای برای این منظور ارائه و مصوب شد. بنابراین این مرکز می‌تواند سامانه و بستر مردمی باشد که بتواند همه فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس را پوشش و این سرمایه اجتماعی را در خدمت مجموعه آستان قرار دهد.   معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در گذشته کانال‌ها و راه‌های ارتباطی متعددی با آستان قدس وجود داشت اما ایراد عمده آن از یک سو عدم ثبت پیشنهادات و از طرفی هم فقدان انباشت تجربه از طریق مطالعه و ارزیابی پیشنهادات و مطالب مردمی بود؛ به همین دلیل بنا بر توصیه تولیت آستان قدس رضوی، دوستان ما در مدیریت روابط عمومی فعال شدند که یک طرح برای ایجاد و تاسیس مرکز جامع ارتباطات آستان قدس فراهم کنند.   موسوی عنوان کرد: در همین راستا مباحث نظری، تئوری و مطالعاتی این طرح طی چند ماه انجام شد و با توجه به همتی که در بدنه این مجموعه وجود داشت، به سرعت زیر ساخت‌های آن فراهم شد و نهایتا هم با کمک و همت مسئولان آستان قدس رضوی و بخش‌هایی از بیرون از این مجموعه از جمله شرکت مخابرات استان خراسان رضوی و وزارت ارتباطات، موفق شدیم فاز اول مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی را آغاز کنیم.   وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی نهادی است که تار و پود آن با مردم آمیخته شده و همه مسائل، اقدامات و ارکان آن از طریق مردم و خدمات مردمی تامین می‌شود، اظهار کرد: طی بیش از هزار سال است که مردم بخش‌های مختلف این بارگاه ملکوتی را پیش می‌برند که شاید هیچ نهادی در دنیا وجود نداشته باشد که اینگونه با مردم، آن هم با اقشار و طبقات مختلفی از دنیا، عجین شده باشد.   معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این افتتاحیه‌ها به واسطه منشور هفت گانه مقام معظم رهبری است که خطاب به تولیت آستان قدس رضوی صادر کردند. به واسطه تدابیری که تولیت آستان قدس طی این سه سال داشتند، فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس رضوی از مرز و حریم حرم به سراسر ایران اسلامی و البته جهان اسلام کشیده شده است.   وی تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که شاید در ظاهر در گذشته منطبق با آستان قدس نبود، امروز به واسطه خدمت خادم و مخدوم در سراسر ایران اسلامی انجام می‌شود که این اقدامات همگی به واسطه حضور مردم و خدمت آن‌ها بوده است.   موسوی تاکید کرد: سرمایه مادی آستان قدس به واسطه مردم از طریق وقف و نذورات آن‌ها صورت می‌گیرد و سرمایه اجتماعی آستان قدس نیز همین مردم هستند؛ در مقابل هم آن‌ها علاقه دارند انتقادات، پیشنهادات و خدمات خود را در ساحت آستان مشاهده کنند و آستان قدس هم مطابق میل و اراده‌ای که مردم به ساحت قدسی امام رضا(ع) دارند، پیش می رود. از سوی تولیت آستان قدس نیز این اراده وجود دارد که بخش‌های مختلف آستان مبتنی بر نگاه مردمی و اراده جمعی و سرمایه اجتماعی مدیریت شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی آستان قدس رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضاییه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضاییه بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری، انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس و مسئولان قوه قضاییه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری