Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛غلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر امروز خود به لرستان وشهر بروجرد وبازدید  از دانشگاه آیت الله بروجردی  ،اظهارکرد:  این دانشگاه ازجمله  دانشگاه هایی است که باتوجه به جایگاه شهر بروجرد باید هم در شان آیت  الله بروجردی  وهم درشان تجربه فرهنگی این  شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افتتاح سرای دانشجویی  تازه احداث شده  در این دانشگاه ،افزود: ظرفیت های خوبی را می توان در دانشگاه آیت الله بروجردی ایجادکرد.

غلامی تصریح کرد: باتوجه به طرح ساماندهی که وزرات علوم برای آموزش عالی برنامه ریزی می کند دانشگاه ایت الله بروجردی باید جزء دانشگاه های قرارداشته باشد که بتوانیم ماموریت های ویژه علمی جدیدی برای آن تعریف کنیم تا رشد وتوسعه بهتر وبیشتری پیداکند.

وزیرعلوم با تاکید برلزوم برنامه ریزی برای ارتقا دانشگاه آیت الله بروجردی ،یادآورشد: برنامه راهبردی با آینده نگری دقیق ماموریت های علمی دانشگاه را تعریف شود که این برنامه بعد  از بررسی دروزارت علوم وتصویب درهیئت امنای دانشگاه اجرایی خواهدشد.

او بیان کرد: باتوجه به  وجود تعداد متعددی از مراکز آمزش عالی در شهرستان بروجردباید یک هماهنگی و پیوستگی در انجام وظابف در حوزه آموزش عالی این شهر  اتفاق بیافتد که این موضوع توسط استاندار ونمایندگان بروجرد پیگیری شود .

غلامی با بیان اینکه  باید از موازی کاری پرهیزشود ،گفت: یک طرح جامع آموزش عالی توسعه ، آینده نگری وپژوهشی برای مراکز آموزش عالی بروجرد  تعریف واجرایی می شود،خاطر نشان کرد: کارهای اولیه  این طرح انجام شده ولازم است برای ایجاد این هماهنگی افق آینده را ببینیم و باسرعت وهمافزایی بیشتری کارها را انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی جامعه رشد تعریف دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار کرد: بخش تولید در شرایط تحریم‌های ظالمانه با همت مضاعف کارگران دلسوز و زحمتکش سرپا است و توجه رهبر معظم انقلاب به تولید، نشان از اهمیت تلاش مضاعف برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی تاکید کرد: کارگران همواره در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید به صورت جهادی نقش آفرینی کرده‌اند.

امام جمعه اراک از کارگران به عنوان سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: این قشر زحمتکش برای رونق و جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار کردند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند که جای تقدیر دارد.

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت بزرگداشت روز معلم گفت: تربیت نیروی انسانی خلاق، توانمند، باتقوا و کارآفرین رسالت خطیر معلمان در نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: همانگونه که رسالت انبیای الهی بویژه حضرت محمد (ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان نیز چنین رسالتی دارند و همه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

وی تاکید کرد: منزلت والای حرفه مقدس معلمی درآموزه‌های اسلامی مورد تاکید ویژه است و تکریم معلم و افرادی که در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند باید در میان همه اقشار جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آموزش بزرگترین نقش را در توسعه فرهنگی جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: نقش معلمان، طلاب حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاه در این فرآیند بسیار کلیدی و حساس است.

امام جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری افزود: این استاد فرزانه، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش بود که برای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گرفته بود.

نقش ویژه شوراها در توسعه و عمران شهرها

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شوراها گفت: شوراها باید در توسعه و عمران شهرها تلاش ویژه ای داشته باشند و در کاهش هزینه‌های مردم به ویژه بخش مسکن گام‌های مؤثری بردارند و زمینه رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

کد خبر 6089194

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد