Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسین مرادی مخلص در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه فجر فاطمی و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) در خصوص دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت: این دانشگاه حاصل تلاش‌ها و پیگیری‌های کسانی است که خالصانه پای کار آمدند تا کار ساخت و تجهیزات این دانشگاه به پایان برسد.

وی در خصوص ساختمان این دانشگاه گفت: ساختمان دانشگاه دختران نهاوند یک ساختمان استیجاری بود که با پیگیری‌های نماینده پرتلاش شهرستان مشکل اصلی این دانشگاه نیز برطرف شد و در حال حاضر این دانشگاه با زیربنای ۴ هزار و ۸۶۰ متر مربع بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی ساخته شده است که با حضور وزیر علوم و استاندار همدان افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه دختران نهاوند با بیان اینکه این دانشگاه تنها دانشگاه تک‌جنسیتی غرب کشور است، اظهار داشت: اکثر دانشجویان این دانشگاه از شهرها و استان‌های دیگر هستند که نیاز به خوابگاه داشتند و با توجه به اینکه جایگاه فعلی خوابگاه ‌دانشگاه مناسب نبود چندی پیش کلنگ خوابگاه ۲۵۰ نفره توسط معاون وزیر علوم در محوطه دانشگاه تازه تاسیس زده شد.

وی عنوان کرد: در بخش پذیرش دانشجو با توجه به اقدامات انجام شده در بحث کیفیت آموزشی مثبت ۱۸ درصد بوده و این در حالی است که در سه سال گذشته در استان پذیرش پذیرش دانشگاه‌ها منفی ۴۳ درصد بوده است و این ارقام به مراتب بیشتر خواهند شد.

مرادی مخلص درخصوص ثبت مقالات ISI گفت: دانشگاه نهاوند در دو سال گذشته نسبت به قبل ۷۲ درصد افزایش ثبت مقالات ISI داشته است .

وی در ادامه در خصوص اعضای هیئت علمی دانشگاه نهاوند بیان کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه نهاوند از ۹ نفر به ۱۶ نفر رسیده و این تعداد در مهر ۹۸ به ۲۴ نفر خواهد رسید.

رئیس دانشگاه دختران نهاوند با اشاره به جذب رشته‌های مختلف در مهرماه سال آینده گفت: با پیگیری‌های نماینده شهرستان چهار رشته کارآفرینی، مشاوره، کسب و کار و آموزش زبان انگلیسی به 6 رشته دیگر این دانشگاه مجموعه رشته‌های فعال دانشگاه نهاوند به ۱۰ رشته خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نهاوند دانشگاه ملی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود