Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:42:19 GMT

سعید ملایی با برتری مقابل قهرمان المپیک برنز گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۰۱۱۹

سعید ملایی با برتری مقابل قهرمان المپیک برنز گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای جودو گرنداسلم فرانسه که با حضور ۵۷۳ جودوکار از ۹۷ کشور در پاریس جریان دارد، امروز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان پیگیری می شود که تیم کشورمان تنها یک نماینده داشت. 

سعید ملایی نفر یک دنیا در وزن ۸۱- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «کیانو کوهارا» نفر ۲۵ رنکینگ جهانی و دارنده نشان نقره جوانان جهان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه  «ویسزاک» از آلمان با رنکینگ ۱۷ دنیا و دارنده نشان طلای ۲۰۱۷ و برنز ۲۰۱۸ جهان را در فاصله ۲۹ ثانیه به پایان مبارزه ضربه فنی کرد و راهی دور سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کشورمان که طلای ۲۰۱۸ جهان را در کارنامه دارد در ادامه برای آنکه در مرحله نیمه نهایی به نماینده رژیم اشغالگر قدس برخورد نکند، مقابل «روسلان موسایف» از قزاقزستان با رنکنیگ ۲۰۹ دنیا باخت و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله ابتدا «ماتیاس کاس» از بلژیک را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت. 

ملایی در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف «خالمورزایف» از روسیه نفر ۱۰ رنکینگ جهانی، طلای المپیک ۲۰۱۶، برنز جهانی ۲۰۱۷ و طلای اروپا در سال ۲۰۱۷ رفت و 

روز گذشته و در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو بعد از برتری مقابل «امانوئل نتری» از غنا و  «ماکیاس تامی» از سوئد، در مصاف با «فابیو باسیله» از ایتالیا با رنکینگ ۳۷ دنیا و طلای المپیک ۲۰۱۶ در ثانیه های پایانی ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

کد خبر 4538334

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو سعید ملایی مسابقات گرنداسلم جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از گل دقیقه 3+90 گوستاوو بلانکو که برد دراماتیکی برای استقلال مقابل ذوب آهن ثبت کرد آرش رضاوند در میانه زمین گریه کرد.

این بازیکن از فرط خوشحالی اشک می ریخت در حالی که یکی دو دقیقه قبل از آن امید حامدی فر با مهرداد رضایی درگیر شده بود.

تصویر آرش رضاوند بعد از پایان مسابقه را ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه