Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور از ارائه دستاوردهای سازمان بهزیستی و اجرای برنامه های متنوع در غرفه این سازمان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین المل سازمان بهزیستی؛ «مسعودآسیما» با اعلام این خبر گفت: سازمان بهزیستی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پایگاه ویژه ای را برای حضور و بازدید اقشار مردم به ویژه افراد تحت پوشش این سازمان برپا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی سازمان بهزیستی افزود: ارائه خدمات اورژانس اجتماعی در کنار این پایگاه، اجرای گروه سرود نابینایان، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای سازمان بهزیستی، اجرای چهره پردازی و مسابقه برای کودکان از برنامه های این سازمان در این روز خواهد بود.

گفتنی است این پایگاه در خیابان آزادی، جنب ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع شده است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه فاطمیه انقلاب اسلامی اصفهان راهپیمایی22 بهمن جشنواره فیلم فجر 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه دهه فجر راهپیمایی22 بهمن سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم