Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چوگانی گفت: در حال حاضر اصولگرایانی از رهبری جلوتر و اصلاح طلبانی از رهبری عقب هستند و افراطیون این ۲ گروه اصولگرا و اصلاح طلب به انقلاب ضربه می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام محمد چوگانی» امروز (یکشنبه 21 بهمن) در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و ادارات تابعه با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بزرگ، یک تاریخ بی نظیر است، گفت: شهادت حضرت زهرا (س)، یکی از مهمترین تاریخ های اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد دانشگاه و حوزه با بیان اینکه دختر به پدر و پدر به دختر علاقه مند هستند و این یک مسئله واضح است، اظهار کرد: حضرت رسول (ص) در برابر حضرت زهرا (س) می ایستاد و او را در کنار خود می نشاند، ما اعتقاد داریم تمام رفتارهای پیغمبر (ص)، مبتنی بر وحی بوده است و این احترام حضرت رسول (ص) به حضرت زهرا (س)، ویژه بود.

 

وی با بیان اینکه ارتباط معنوی و گسترده با خدا یکی از مهمترین راه های کسب تعالی است، عنوان کرد: منبع قدرت امام راحل (ره)، خدا و معنویت بود، انقلاب اسلامی ایران علی رغم اینکه دشمن میل نداشت، 40 ساله شد.

 

حجت الاسلام چوگانی افزود: امروز ایران اسلامی، در سیاست های جهانی و منطقه موثر است، این انقلاب دهه های دیگر را مشروط درک خواهد کرد، باید کم کاری را کنار گذاشت و با روحیه انقلابی و جهادی کار کرد.

 

این استاد حوزه تأکید کرد: نباید 2 دسته شد، در حال حاضر اصولگرایانی از رهبری جلوتر و اصلاح طلبانی از رهبری عقب هستند و افراطیون این 2 گروه اصولگرا و اصلاح طلب به انقلاب ضربه می زنند.

 

وی با تأکید بر اینکه نافرمانی کردن نسبت به فرمان رهبر، عامل سومی است که می تواند به انقلاب ضربه می زند، بیان کرد: معنویت انقلاب را پیروز کرد و ادامه انقلاب هم با معنویت است، بنابراین دشمن می خواهد معنویت را از بین ببرد.

 

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: دشمن به حجاب و نیم مترپارچه ای که روی سرزنان است گیرداده است، دشمن بی عفتی و فساد را می خواهد، اگر جمهوری اسلامی، در مباحث فساد با غرب همراهی کند آنان دیگر با ما دشمنی ندارند.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه فاطمیه انقلاب اسلامی اصفهان راهپیمایی22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن دهه فجر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایام فاطمیه س اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان