Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:16:49 GMT

2 طرح روستایی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۱۰۲۸

2 طرح روستایی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

شهرری- ایرنا- بزرگترین بوستان دهیاری های استان تهران با مساحت 15 هزار متر مربع و زمین چمن مصنوعی روستای اسلام آباد جاده نظامی از توابع بخش مرکزی ری عصر امروز (یکشنبه) به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی شهرستان ری در حاشیه بهره برداری از این 2 طرح روستایی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بوستان بهشت به عنوان بزرگترین بوستان حوزه دهیاری‌های استان تهران با مساحت 15 هزار متر مربع و اعتبار 32 میلیارد ریال در مدت 40 روز احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه فکوریان با اشاره به اینکه احداث بوستان بهشت یکی از شاخص ترین طرح های عمرانی حوزه روستایی در شهرستان ری محسوب می شود، عنوان کرد: این بوستان نه تنها در توسعه فضای سبز روستا بلکه در افزایش سرانه فضای سبز جنوب پایتخت نیز نقش بسزایی دارد.
وی یادآور شد: بوستان بهشت به لحاظ ساخت فضاهای ورزشی و تفریحی، باغ راه، پل طبیعت و کاشت نهال های زینتی و سازگار با اقلیم آب و هوایی منطقه از ویژگی‌های کیفیتی مطلوب و منحصر به فردی برخوردار است.
فکوریان با بیان اینکه 40 نهال به نیت دوران 40 ساله انقلاب توسط خانواده های معزم شهدا و مسئولان شهرستان ری در بوستان بهشت غرس شده است، افزود: انتظار می رود، مردم جنوب شرق استان تهران استقبال خوبی از این بوستان در فصل بهار و تابستان داشته باشند.
وی احداث زمین چمن مصنوعی روستای اسلام آباد نیز از دیگر طرح های بهره برداری این منطقه عنوان کرد و گفت: این طرح ورزشی با مساحت یکهزار متر مربع با اعتبار 6 میلیارد ریال احداث شده است.
به گزارش ایرنا، آیین گشایش بوستان بهشت در شب 22 بهمن ماه همراه با جشن بزرگ انقلاب با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، فکوریان بخشدار مرکزی ری و جمعی از دهیاران در روستای اسلام آباد نظامی برگزار شد.
روستای اسلام آباد نظامی 50 هکتار مساحت دارد که در کنار جاده ورامین در محدوده بخش مرکزی شهرستان ری واقع شده است.
بنابر اعلام سرپرست دهیاری این روستا حدود 10 هزار نفر در قالب حدود سه هزار خانوار جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهل سالگي انقلاب احداث بوستان شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم