Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور برگزاری هر چه ایمن‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و برق گرفتگی، مسئولین جایگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی را به رعایت برخی نکات ایمنی جلب کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور برگزاری هر چه ایمن‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و برق گرفتگی، توجه غرفه داران و مسئولین جایگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی را به رعایت نکات ذیل، جلب می‌نماید:

- هرنوع استفاده و انشعاب غیر مجاز از شبکه‌های برق، ممنوع بوده و می‌تواند حوادث ناگواری به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، ضروری است به منظور برقراری انشعاب، با عوامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ و شماره تلفن ۱۲۱ هماهنگی لازم، انجام شود.

- غرفه داران در صورت بروز هرگونه مشکل یا حادثه و یا وجود ابهام و نیاز به کمک در حوزه ایمنی، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۱ تماس بگیرند.

- تمام بدنه تجهیزات فلزی شامل بدنه کانکس، نرده‌ها و داربست ها، باید به صورت صحیح، به یکدیگر وصل و اتصال زمین شوند.

- در هر قسمت از غرفه و جایگاه، از کلید محدود کننده و استاندارد و متناسب با مصرف و در محل مناسب که در دسترس عموم نباشد استفاده شود.

- برای پیشگیری از حوادث، به جای سیم‌های رشته‌ای از کابل مقطع مناسب استفاده شود.

- از لوازم برقی استاندارد استفاده شود.

- از برخورد لوله‌های آب با سیم و کابل برق جلوگیری شود.

- برای پیشگیری از حریق، از وسایل گرمایشی در محل مناسب و با استفاده از کلید محدودکننده و کابل متناسب استفاده شود.

- هنگام استفاده از تجهیزات الکتریکی، از سالم بودن سیم رابط و دوشاخه و برق دارنبودن بدنه آن مطمئن شوید.

- از استفاده همزمان وسایل پرمصرف از یک انشعاب خودداری کرده و در صورت نیاز به استفاده از چند وسیله پرمصرف، برای افزایش قدرت از طریق نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران، اقدام شود.

- هرگز با دست مرطوب، به لوازم برقی دست نزنید، زیرا در صورت اتصالی لوازم، خطر برق گرفتگی به همراه خواهد داشت.

- از نصب هرگونه تبلیغات، پلاکارد و پوستر‌های تبلیغاتی، بر روی تجهیزات شبکه برق خودداری شود. به یاد داشته باشید تجاوز به حریم شبکه برق می‌تواند حادثه ساز باشد.

شایان ذکر است این شرکت، قدردان توجه و همکاری تمامی غرفه داران و مسئولان جایگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی، برای برگزاری هرچه ایمن‌تر این مراسم است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت توزیع برق یوم الله 22 بهمن اطلاعیه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد