Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکر کاسیاس خاطره اش از اولین باری که به تیم اصلی رئال مادرید فراخوانده شد را بازگو کرد.

طرفداری- ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ای رئال مادرید، در مصاحبه ای با سایت یوفا، داستان اولین باری که به تیم اصلی رئال مادرید دعوت شد را بازگو کرد.

به نقل از آ.اس، ایکر کاسیاس بیش از بیست سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا و جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال های زیادی از اولین بازی که برای رئال مادرید به تیم اصلی فراخوانده شد، می‌گذرد. این دروازه بان اسپانیا، اولین بار که 16 سال سن داشت، به تیم اصلی رئال مادرید فراخوانده شد و زندگی او تغییر کرد. او به خوبی آن روز را یادش است. کاسیاس گفت:

داستان زیبایی است. در سال 1997 بود و من در کلاس طراحی بودم. با هم کلاسی هایم در خصوص رئال مادرید و وضعیت آن صحبت می کردیم. در آن سال، رئال مادرید برای لیگ می جنگید اما وضعیت خوبی نداشت و سوم یا چهارم جدول بود ولی شرایط در لیگ قهرمانان اروپا خوب بود و باید مقابل روزنبرگ نروژ بازی حساسی را برگزار می کرد.همه می دانستند که من در تیم های پایه رئال مادرید بازی می کنم. مدیر مدرسه به داخل کلاس آمد و به من گفت که باید وسایلم را جمع کنم تا به فرودگاه باراخاس بروم زیرا رئال مادرید با مادر من تماس گرفته بود و باید با تیم به نروژ بروم.

کاسیاس ادامه داد:

احساس می کردم که در لاتاری برنده شده ام. آن روز و لحظه را به خوبی یادم است. مدرسه را ترک کردم و به خانه رفتم تا لباس هایم را عوض کنم و بعد با تاکسی به فرودگاه باراخاس رفتم و همه ستارگان رئال مادرید را دیدم. تا زمانی که بچه هستید، هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. به جای نشستن روی میز و صندلی مدرسه در کنار خولیو، با فرناندو مورینتس، سیدورف، فرناندو سانز، میاتوویچ، داور شوکر و رائول به نروژ رفتم. اتفاق خاص و رویایی بود که همیشه در یادم می ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها