Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس آبیار کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد» با اشاره به حضور ۴ فیلم‌ساز و ۲ داور زن در بخش اصلی سیمرغ‌ها گفت: حضور بانوان در جشنواره فیلم فجر شانس آن‌ها را برای دریافت سیمرغ بیشتر می‌کند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نرگس آبیار عصر امروز در حاشیه اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: جشنواره امسال با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شده و فیلم‌های خوبی توسط فیلم‌سازان زبده با نگاهی نو به جامعه و سینما ساخته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب سوژه اجتماعی برای فیلم خود تصریح کرد: این سوژه روز دنیای ما است که جهان امروز نیز از آن رنج می‌برد و با توجه به اینکه موضوعات این چنینی در خاورمیانه زیاد بوده و همچنین این مسئله در کشور خودمان بسیار ملموس‌تر و قابل لمس است، تصمیم گرفتم این سوژه را برای ساخت فیلم انتخاب کنم .

کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد» سپس با اشاره به بهره‌گیری از بازیگران تئاتر در افزود: بازیگران تئاتر افرادی توانمندی برای کاراکترهای سخت هستند و در بین بازیگران مطمئن بودم که خانم الناز شاکردوست نقش خود را به خوبی بازی می‌کند و چند چهره جدید هم به سینما معرفی کردیم و در کل از پیشینه بازیگران بسیار راضی هستم.

تهران| میزبانی اهالی فرهنگ و هنر اسلامشهر از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر+فیلمنهمین روز جشنواره فیلم فجر به‌روایت تسنیم| فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از نظر اهالی فرهنگ و هنر+فیلمآرای مردمی جشنواره فیلم فجر به 5 فیلم رسید

آبیار همچنین بیان کرد: به دلیل صحنه‌های خشنی که در این فیلم وجود دارد توصیه می‌کنم بچه‌ها و برخی افراد حساس از دیدن آن ممانعت کنند هر چند علی‌رغم این فضای خشن و محدودیت‌ها استقبال بسیار خوب بوده و در بیشتر سینماها سانس‌های فوق العاده زیادی داشتیم.

وی در مورد نحوه اطلاعات کسب شده درباره سوژه فیلم گفت: فضاها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و افرادی که به این پرونده مشرف بودند در اختیارمان قرار گرفتند و از سایت‌های خارج از ایران نیز برای اینکه اطلاعات موثق و کامل‌تری داشته باشیم استفاده کردیم تا به پرونده دسترسی کاملی داشته باشیم.

کارگردان فیلم «وقتی که ماه کامل شد» خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال چهار فیلم‌ساز زن حضور داشتند و همچنین در بخش اصلی سیمرغ‌ها دو داور زن بودند که این اتفاق خوب و قابل توجهی برای فیلمسازان زن است و شانس آنان را برای دریافت سیمرغ بیشتر می‌کند.

انتهای فیلم/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته