Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل تیم شهرداری بندرعباس در ضربات پنالتی شکست خورد.

۲ تیم در پایان وقت معمول و اضافه به تساوی ۳-۳ دست یافتند و در ضربات پنالتی بندرعباسی‌ها موفق شدند سه بر یک به برتری رسیده تا در مجموع ۶ بر ۴ فاتح این دیدار دوستانه مقابل تیم ملی کشورمان شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های تیم ملی در این دیدار توسط مسلم مسیگر، محمد مرادی و امیرحسین اکبری به ثمر رسید و گل‌های شهرداری بندرعباس توسط سجاد عبدالله پور، میلاد قنبری و فریبرر زاهری وارد دروازه تیم ملی شد.

ملی پوشان برای رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا که در کشور تایلند اسفند ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بندرعباس میزبان بازی دوستانه ملی پوشان ساحلی

آخرین مهلت اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام شد

دست و دل بازی روی چمن، خساست روی ماسه/ وقتی وزیر ورزش بر حسب شهرت پاداش می‌دهد!

انتهای پیام/

شکست تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل تیم شهرداری بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان