Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@15:30:07 GMT

۲۲ بهمن؛ فریادگر چهل سال اقتدار و عزت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۱۷۱۷

به گزارش پارس نیوز،  یادداشت|  نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: 22  بهمن امسال، ملت فهیم و هوشمند ایران اسلامی با درایت و بصیرت و با حضور گسترده در راهپیمایی، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن خواهد گرفت و یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که پای ارزش ها و اهداف انقلاب شکوهمندش ایستاده است و چونان چهل سال گذشته وفادار به آرمان های بلند امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   امسال حضور ملت با سال های قبل متفاوت و متمایز است. 22 بهمن امسال فریادگر چهل سال اقتدار، چهل سال عزت، چهل سال ایمان و عشق، چهل سال خدامحوری و تعبد، چهل سال شجاعت و شهامت، چهل سال اخلاص و ایثار، چهل سال امید و وفاداری، چهل سال جهاد و تسلیم ناپذیری، چهل سال هوشیاری و بیداری، چهل سال ولایت پذیری و ولایتمداری، چهل سال شور و شعور، چهل سال عرفان و معنویت، چهل سال مقاومت و پیروزی، چهل سال وحدت و برادری، چهل سال حضور و شوکت، چهل سال ستم شکنی، چهل سال استکبارستیزی، چهل سال پای بندی و پایداری، چهل سال آینده نگری و آینده بینی، چهل سال رونق و شکوه و جلال و چهل سال آرمان گرایی و آرمان خواهی است.

    ورود به عرصه جدید در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب  خمینی سترگ، فریادگر چهل سال ناامیدی و یأس، چهل سال عقب نشینی و شکست و چهل سال سردرگمی و ضعف در صف دشمنان سرسخت ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران است.  دوران شکوفایی و تثبیت انقلاب اسلامی فرا رسیده است. دوران نشاط و کمال انقلاب اسلامی ایران فرارسیده است.

در این دوران زیبا ، زن و مرد و کوچک و بزرگ در روز 22 بهمن به خیابان ها می آیند تا با زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و با عظمت انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله و مدافعان حرم و با گرامیداشت یاد خمینی عزیز و بزرگ یک بار دیگر به جهانیان ثابت نمایند ملت ایران با همه ملت ها در طول تاریخ متفاوت است و استقامت و صبر و پایداری و ولایتمداری و شجاعت و وفاداری و تعهد و اخلاص و ایثار و ایمان و درایت و بصیرتش زبانزد خاص و عام است. مردم فردا به میدان می‌آیند تا با جهادی جدید به آمریکا و ایادی اش اعلام نمایند؛ تهدید و تحریم و ارعاب  و جنگ روانی و زر و زور و تزویر، ذره ای در اراده محکم، استوار و خدشه ناپذیر ملت ایران اثر نمی گذارد.

مردم ایران، مرد جهاد و مبارزه اند. مرد میدان و پایداری اند. مردم همیشه در صحنه اند و هرگز پشت به آرمان‌ها و ارزش‌ها نمی کنند و برای تداوم راه شهیدان خود از دادن مال و جان باکی ندارند.

فردا چشم میلیون‌ها انسان مظلوم و ستمدیده جهان به حضور من و تو دوخته شده است و ما ثابت خواهیم کرد که یاران انقلاب اسلامی را امیدوار و ستمگران و ظالمان جهان را ناامید خواهیم کرد.

 فردا ملتی بی‌نظیر، با همه عشق و توان به صحنه خواهد آمد و استمرار انقلابش را فریاد خواهد زد. فریادی رساتر از همیشه، که گوش جهان خواران شرق و غرب را کر خواهد کرد و به مظلومان عالم امید خواهد داد. امیدی که استکبار را به پهنه ناامیدی می برد و شکست های پی در پی را برای آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی هم پیاله های آنان به ارمغان خواهد آورد.

 فردا روز حضور است. در صحنه بودن بر طبل ناامیدی ستمگران می کوبد و شکست را برای اهریمنان رقم می‌زند.  با دیداری دوباره در 22 بهمن امسال، بهار 98 را به بهار عشق و امید و پیروزی تبدیل کنیم. به یقین چنین خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب انقلاب اسلامی ایران اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی عقب نشینی ملت ایران اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران زن و مرد جنگ ایران جهان عشق استکبار امام خمینی انقلاب اسلامی ایران ایران اسلامی جهان نماینده ولی فقیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است

 آیت‌الله مصطفی محامی ر همایش زائران حج تمتع سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع امنیت استان بر لزوم استفاده از فرصت حج تاکید کرد و افزود: فرصت حج در طول عمر انسان کمتر پیش می‌آید و تازه در همان دوران حج نیز حاجیان کم‌تر حال دعا دارند در صورتی که از این فرصت باید نهایت استفاده صورت گیرد و دعای مستجاب داشته باشند که البته استجابت دعا برای انسان دارای شرایطی و ممکن است استجاب نشود، اما وعده الهی این است که اگر انسان برای برادران و خواهران مومن خود دعا کند خداوند نیز ملائکه‌ای را مأمور می‌کند تا از ناحیه همان مؤمن همان دعا را برای شخص دعا کننده داشته باشد و قطعا دعای فرشته الهی مستجاب است بنابراین اگر انسان برای دیگران دعا کند نه تنها متضرر نخواهد بود بلکه سودمند هم هست.
️امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید به اهمیت، جایگاه و اهداف حج توجه داشته باشید و در همان مسیر گام بردارید چرا که حج دارای ابعاد مختلفی است از جمله اینکه در جنبه ظاهری و وجهه عمومی، حج تجلی وحدت و نشانه اقتدار امت اسلامی است.
️وی ادامه داد: اینکه از کشور‌های مختلف، مذاهب و اقوام مختلف در یک زمان و مکان مشخص حضور پیدا کرده و بر محور خانه خدا طواف می‌کنند و براساس دستورالعمل تعیین شده از ناحیه شریعت به عبادت خداوند می‌پردازند نشانه از یگانگی، یکدستی، وحدت و اتحاد امت اسلامی است که باید در جهت تقویت این اتحاد و انسجام تلاش کنیم و آن را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.
آیت‌الله محامی️ تصریح کرد: حج از نشانه‌های اقتدار امت اسلامی است و این جمعیت انبوه تنها بخشی از مسلمانان سراسر عالم هستند که در این رزمایش بزرگ حاضر شده‌اند و باید این اقتدار نیز به رخ دشمنان اسلامی کشیده شود آن هم در روزگاری که مردم مظلوم غزه با عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن با مقاومت دلیرانه خود این اقتدار را به رخ نظام‌های پوشالی و استکباری کشانده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت