Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طرح توسعه گاوداری شیری و پرواری ۳۰۰ راسی به ۵۰۰ راسی یکی از این طرح‌ها بود که با اعتباری معادل ۴۵ میلیاردریال از صندوق توسعه روستایی به بهره برداری رسید.

در این گاوداری روزانه ۱۱ هزار تن شیر وهمچنین هر سه ماه ۴۰ تن گوشت تولید می‌شود. با طرح توسعه این گاوداری برای ۲۵ نفر بصورت دائم ایجاد اشتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزشگاه زینب کبری روستای ابوالودری نیز با ۴ کلاس درس و با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان افتتاح شد.

۴ خانه پزشک از دیگر طرح‌هایی بود که در بیمارستان امام صادق (ع) سعادت شهر افتتاح شد، این طرح با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دوطبقه با اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

همچنین گلخانه گل شاخه بریده در سطح ۱۵ هزار مترمربع در سعادت شهر مورد بهره برداری قرارگرفت. برای اجرای این طرح ۳۸ میلیارد ریال هزینه شده و با اجرای آن برای ۱۶ نفر بصورت دائم ایجاد اشتغال شده است.

این گلخانه با سیستم هیدروپونیک (بدون خاک) است که روزانه ۵ هزار شاخه گل رز در چهار رنگ تولید و به استان‌های مختلف فرستاده می‌شود.

همچنین برای اولین بار عملیات ساخت ایستگاه هواشناسی در شهرستان پاسارگاد آغاز شد. ایستگاه هواشناسی شهرستان پاسارگاد از نوع سینوپتیک (خودکار) است که در زمینی به مساحت ۱۰ هزارمترمربع احداث می‌شود اجرای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دربردارد که از محل درآمد سه درصد نفت و گاز تامین و پرداخت می‌شود.

عملیات اجرایی تقاطع سه راهی جاده شیراز اصفهان به مجموعه جهانی پاسارگاد و انجام عملیات جاده دسترسی به مجموعه جهانی پاسارگاد از دیگر طرح‌هایی بود که ساخت آن در شهرستان پاسارگاد آغاز شد.

انتهای پیام/چ

طرح‌های عمرانی در پاسارگاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر 97 اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن