Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@10:44:38 GMT

خبر خوش دایی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۱۹۵۵

پس از وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری آبان‌ماه سال گذشته در استان کرمانشاه، بسیاری از هموطنانمان جان باختند و تعداد زیادی هم مجروح شدند.

بلافاصله پس از وقوع این حادثه، مردم شریف کشورمان به همراه نیرو‌های امدادی به کمک زلزله زدگان شتافتند.

در میان داوطلبان از هر قشر و صنفی اعم از سیاسیون، ورزشکاران، هنرمندان و مردم عادی در این حضور عاشقانه شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی فوتبالیست مشهور و محبوب کشور نیز همچون گذشته از قافله جا نمانده و شاید بیش از دیگران در تلاش و تکاپو برای امدادرسانی به مردم زلزله زده بود.

این شخصیت مشهور و محبوب درباره اقدامات خود در این زمینه گزارشی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

علی دایی با انتشار پستی راجع به این موضوع نوشت:

«سلام به همه شما، با کمک شما عزیزان، تا به حال دو روستا را به طور کامل ساختیم و هفتاد و سه خانه در این دو روستا تکمیل شد، البته سی و پنج خانه که متاسفانه توسط بنیاد مسکن نیمه کاره رها شده بود را هم به طور کامل تکمیل کرده و به اتمام رساندیم. ساخت و ساز خانه‌های جدید در روستای سوم و چهارم هم در حال انجام هست که مانند همیشه، شما را در جریان روند تکمیل آن قرار می‌دهم».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی دایی زلزله کرمانشاه زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد