Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@21:38:40 GMT

سگ‌کشی در خوی؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۲۰۴۸

سگ‌کشی در خوی؟!

دوران قتل سگ‌های ولگرد و بعضا بیمار هنوز تمام نشده است و این بار تصاویری از شهرستان خوی توسط شهروندان و شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌شود که حاکی از این اتفاق تلخ است آفتاب‌‌نیوز : تصاویری از شهرستان خوی و توسط شهروندان و شبکه‌های مجازی دست‌به‎دست می‌شود که حاکی از کشتن و یا بیهوش کردن سگ‌ها با تزریق و توسط خودروهای با آرم شهرداری خوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوستداران حیوانات این اتفاق را محکوم می‌کنند و خواستار جلوگیری از ادامه این اتفاق تلخ هستند.
یکی از تشکل‌های مردم‌نهاد دوستدار حیوانات می‌گوید: به رغم صحبتهای حامیان حیوانات شهرستان خوی با شهرداری و شورای شهر و قول مساعد همکاری برای طرح عقیم سازی سگهای بی‌سرپرست، متاسفانه شاهد این کار در سطح شهر بودیم و این صحنه های دلخراش توسط حامیان در خوی؛ شهر دارالمومنین و دوست دار حیوانات ثبت شد!
گل‌صنم‌لو معاون خدمات شهری شهرداری خوی درخصوص این اتفاق می‌گوید: در مورد سگ‌ها هیچ کشتاری صورت نمی‌گیرد بلکه شهرداری براساس دستورالعمل وزارت کشور به جهت کنترل حیوانات ناقل بیماری و بعد از برون سپاری به یک پیمانکار، سگ ها را بیهوش و به کمپ منتقل می کند.
وی اضافه می‌کند: سگ ها در کمپ نگهداری و بعد از آزمایش‌های صورت گرفته توسط دامپزشکان متخصص و تایید در اختیار کشاورزان، دامداران و ... قرار می گیرد و تنها سگ های بیمار و ناقل بیماری با سرنگ کشته می شوند که تعدادشان نیز اندک است.
معاون خدمات شهری شهرداری خوی اظهار می‌کند: از تشکل مردم نهاد حوزه حیوانات نیز برای همکاری برنامه خواسته ایم ولی تمکین نکرده اند و با تصاویر غیرواقعی بدنبال تخریب هستند، این اتفاقات چند سالی است که با دستور وزارت کشور انجام می شود و از آن دستورالعمل نیز تخطی نکرده ایم.
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سگ کشی خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو

در اتفاقی عجیب، یک مربی باغ وحش چینی در مقابل چشمان هراسان بازدیدکنندگان، مورد حمله وحشیانه دو پاندا قرار گرفت. این حادثه نادر پس از آن رخ داد که مربی با خوراکی‌های تشویقی به محل نگهداری پاندا‌ها وارد شد و ناگهان مورد هجوم این حیوانات پرقدرت قرار گرفت.

در ویدیویی که از این لحظات ترسناک ضبط شده، دیده می‌شود که دو پاندا با سرعت به سمت مربی می‌دوند. یکی از آنها پا‌های مربی را گاز می‌گیرد و دیگری او را به زمین می‌اندازد. هر دو حیوان سپس بر روی بدن ترسیده و لرزان مربی می‌غلتند و با چنگال‌های قدرتمندشان به سر و صورت او ضربه می‌زنند.

مربی درمانده در حالی که به سختی تلاش می‌کند تا از زیر آن پاندا‌های غول‌پیکر بیرون بیاید، از این سو به آن سو می‌غلتد. یکی از پاندا‌ها پس از مدتی فرار می‌کند، اما دیگری همچنان بر روی بدن مربی می‌ماند و با دندان‌های تیزش به کمر او حمله می‌کند. این صحنه دلخراش در مقابل چشم صد‌ها نفر از بازدیدکنندگان وحشت زده که فریاد می‌کشند، رخ می‌دهد.

چنین حملاتی از سوی پاندا‌ها بسیار نادر است و این حیوانات به ندرت به انسان یا حیوانات دیگر حمله می‌کنند. علت این حمله هنوز مشخص نیست.

مربی بیچاره زمانی که سرانجام موفق می‌شود خودش را از زیر پاندا‌ها بیرون بکشد، لباسش پاره شده و آثار خراشیدگی بر شانه‌های او دیده می‌شود. یکی دیگر از همکاران نیز به کمک او می‌شتابد، اما او نیز مورد تعقیب پاندای جوان قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌ها، مربی باغ وحش تنها دچار جراحات جزئی در این حادثه شده است. این صحنه‌های عجیب و دلهره‌آور در روز سه‌شنبه در باغ وحش چونگ کینگ در کلان‌شهر پرجمعیت چین به همین نام، فیلمبرداری شده است.

یکی از شاهدان محلی گفت: «مربی فاقد تجربه کافی به نظر می‌رسید. او باید فرار می‌کرد، اما در عوض تلاش کرد آنها را متوقف کند.»

دیگری نوشت: «پاندا‌ها به او توجهی ندارند، زیرا او آنها را دوست ندارد و فقط وظیفه‌اش را انجام می‌دهد.»

فردی هم اظهار داشت: «قدرت آنها شگفت‌انگیز است. خوشبختانه مربی صدمه جدی ندیده است.»

حمله این دو پاندا بی‌شک نشان‌دهنده قدرت و پتانسیل خطرناک پاندا‌های بزرگ است و اهمیت آموزش صحیح کارکنان باغ وحش را یادآور می‌شود. با این حال، چنین رفتار‌هایی در این گونه بسیار نادر است و مشخص نیست که چه عاملی موجب این واکنش شدید پاندا‌ها شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزیاتو

tags # پاندا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • (ویدئو) گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ وحش!
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟