Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مترو تهران و حومه شهر تهران از موافقت شورای اقتصاد با تمدید فاینانس ۴۷۰ میلیون یورویی خط ۶ مترو خبر داد.

 

‌علی امام با اعلام موافقت شورای اقتصاد با تمدید مصوبه استفاده خط ۶ مترو از تسهیلات مالی خارجی با بیان اینکه شورای اقتصاد به ریاست اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهور - تشکیل جلسه داد و بر اساس آن درخواست وزارت کشور مبنی بر تمدید مصوبه شورای اقتصاد در مورد احداث خط ۶ مترو تهران به مبلغ ۴۷۰ میلیون یورو بررسی شد، گفت: در سنوات گذشته برای احداث خط ۶ و ۷ مترو فاینانس‌هایی در نظر گرفته شده بود که رقم ناخالص فاینانس خط ۶، ۴۷۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام با بیان اینکه قرارداد خط ۶ و ۷ در راستای تامین واگن بود، اظهارکرد: در دوره مدیریت اسبق شهر قیمتی که برای تهیه واگن به وزارت کشور اعلام شد، بسیار بالا بود به گونه‌ای که این قیمت مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت. به همین دلیل موضوع خرید واگن مسکوت ماند.

 

وی با اشاره به اینکه مذاکرات در دوره مدیریت شهری جدید برای استفاده از فاینانس خط ۶ و ۷ ادامه داشت تا اینکه توانستیم با تعدیل قیمت‌ها نظر وزارت کشور را جلب کنیم، گفت: در حال پیگیری تخصیص فاینانس به خط ۶ مترو هستیم اما از زمانی که فاینانس به تایید شورای اقتصاد برسد و تا زمانی که اولین LC باز شود ۱۰ ماه تا یک سال به طول می‌انجامد بنابراین باید منتظر طی شدن روال اداری باشیم تا بتوانیم از این فاینانس به‌درستی استفاده کنیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد

 فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد.

به گزارش تسنیم، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد