Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریانوش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، مهمترین چالش پیش‌روی انقلاب اسلامی را حفظ یکپارچگی و همبستگی ملی بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم یکپارچگی و همبستگی ملی را در کشور حفظ کنیم، خواهیم توانست به بسیاری از اهداف مهم کشور نائل شویم.
وی ادامه داد: امروز دشمنان با ایجاد برخی محدودیت‌ها و محرومیت‌ها، در پی برهم‌زدن نظم و وحدت در کشور بوده و دولتمردان باید بتوانند با این چالش مقابله کرده و انسجام داخلی و رضایت مردم را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزیان افزود: دولتمردان با فراهم آوردن رضایت مردم، خواهند توانست در مقابل هجمه‌هایی که دشمنان به نظام و انقلاب از بیرون به کشور وارد می‌کنند، مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه آنچه در اوایل انقلاب بیشتر به چشم می‌خورد، انسجام مردم بود، یادآور شد: مردم با حفظ وحدت و انسجام، دست در دست هم داده و توانستند در مقابل بسیاری از افت‌وخیزها، جنگ و تحریم مقاومت کنند و کشور را به پیروزی برسانند.
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه تأکید کرد: امروز نیز باید مردم همچون اوایل انقلاب، یکپارچگی و همبستگی خود را حفظ کنند تا در شرایط کنونی نیز با هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و انقلاب را به پیش ببریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن چهل سالگی انقلاب وحدت ملی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند