Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در پیام مشترکی مردم همیشه در صحنه لرستان را برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن و تاریخی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام مشترک به این شرح است:

بسمه تعالی

چهلمین بهار انقلاب فرا رسیده است و همچنان فریاد رسای الله‌اکبر از ضمیر مردان و زنان آزاده و سربلند، لبیک گوی بت‌شکن دوران و پیرو مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ره) و پیرو راستین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی جاودانه و سرو قامت تبلور پایمردی و استقامتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایام الله دهه فجر حماسه جانفشانی و استواری مردمی است که برای غلبه بر رژیم مفلوک ستم‌شاهی به ارزش‌ها و اعتقادات الهی و اسلامی توکل کردند و به مدد و نصرت الهی و با ایمان و صلابت کاخ پولادین ستم و جور را سرنگون نمودند و بر ویرانه های ظلم و استبداد، نهال عشق و مهر و شجاعت به ثمر رساندند.
اینجانبان با قدرشناسی از حضور آگاهانه مردم انقلابی و با بصیرت استان لرستان که همواره گامی پیش تر از دیگر نقاط کشور ندای حق طلبی و وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی را سرداده اند، دعوت می‌نماییم با حضور پرشور خویش، برگ دیگری از تاریخ آگاهی، بصیرت، انقلابی گری و ولایتمداری خود را با شکوه تر از سالهای پیش در یوم الله ۲۲ بهمن رقم زنند و خروش و غیرت لرستان را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی

دریافت 44 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در چارچوب منویات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از جوانان خواست؛ تا خود را در معرض مسئولیت پذیرفتن قرار دهند.

کد خبر 6100096

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد