Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ارگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از ساعت سه بامداد گذشته هم‌زمان با بارش برف در محورهای مهدی‌شهر حضور یافته و مشکلات از نزدیک موردبررسی قرار گرفت، ابراز داشت: هم‌اکنون به دلیل شدت بارش، تردد در محور فولاد محله، چاشم و خطیر کوه مهدیشهر با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ضمن بیان اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، اضافه کرد: هلال احمر پایگاه فولاد محله نیز با رهاسازی خودروها و کمک به درراه ماندگان می‌کوشند تا مسیر به شرایط عادی بازگردد لذا توصیه می‌شود رانندگان از تردد غیر ضروری به طور جد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه در مهدی‌شهر مشکل خاصی نیست و تنها با بارش باران مواجه هستیم، ابراز داشت: در شهمیرزاد بارش برف باعث مسدود شدن برخی معابر شده است که با کمک عوامل شهرداری مسیرهای اصلی باز و تلاش برای تسهیل عبور و مرور مردم همچنان ادامه دارد.

ارگی اضافه کرد: با توجه به بارش برف در محورهای شهرستان مهدی‌شهر توصیه می‌شود رانندگان در صورت الزام به سفر حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و همچنین در اولین جایگاه سوخت‌گیری کامل را انجام دهند.

کد خبر 4539070

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد