Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بارش باران زمستانی در شهر یزد از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و گرچه زمان بارش بسیار کوتاه بود اما طراوتی بهاری به خیابان های یزد بخشیده است.

جمعی از مردم یزد در میدان آزادی (باغ ملی) اجتماع کرده اند و با در دست داشتن پرچم پرافتخار و سه رنگ ایران، تصاویری از امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای، در انتظار آغاز راهپیمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان یزد نیز با چینش پرچم سه رنگ و پرافتخار ایران اسلامی در حال آماده شدن برای اجرای سرودی زیبا در میدان امیرچخماق هستند.

نیروهای پلیس به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهر در حالت آماده باش برای راهنمایی مردم هستند.

برخی گروه های نمایشی نیز در مسیر راهپیمایی در حال اجرای نمایش برای مردم حاضر در راهپیمایی هستند.

عکاسان و خبرنگاران نیز در سطح شهر به ویژه میدان امیرچخماق مستقر شده اند تا حماسه حضور مردم در جشن تولد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنند.

سرودهای انقلابی نیز در خیابان های یزد طنین انداز شده و یادآور روزهای خوش پیروزی در سال ۵۷ است.

گردشگران خارجی و اقلیت های زرتشتی نیز در میان جمعیت مشاهده می شوند و لحظه به لحظه بر جمعیت آنها افزوده می شود.

راهپیمایان یزد امروز از دو مسیر میدان آزادی، خیابان فرخی، خیابان امام چهارراه شهدا همچنین چهارراه بعثت، خیابان امام به میدان امیرچخماق خواهند رسید.

سخنران مراسم امروز در مرکز استان یزد، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

کد خبر 4539072

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت