Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، راهپیمایی باشکوه ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی از لحظاتی قبل در تهران و تمامی شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.
مردم ایران اسلامی به شکرانه جشن چهل سالگی انقلاب حضوری تماشایی و کم نظیر در راهپیمایی امروز دارند.

علاوه بر تمامی شهرها در تهران مرکز این حماسه نیز مردم قدرشناس و ولایتمدار تهران از مسیرهای ۱۲گانه راهپیمایی حماسی خود را از صبح امروز به سمت میعاد گاه عاشقان (میدان آزادی) آغاز کرده‌اند و از همین اولین دقایق صبح حضوری تماشایی در خیابان‌های تهران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایش موشک های بالستیک سپاه در راهپیمایی 22 بهمن
همزمان با راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برخی موشک های بالستیک سپاه در مسیر راهپیمایان در تهران به نمایش گذاشته شد.
از جمله این موشک‌ها قدر، قیام و ذوالفقار است.

خیل جمعیت در حال حرکت به‌ میدان آزادی
خیل جمعیت از گوشه‌گوشه تهران بزرگ در حال حضور در میدان آزادی، محل برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب هستند.
از جایگاه مراسم ویژه گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب، خیل جمعیت از گوشه‌گوشه تهران بزرگ  در حال حضور در میدان آزادی، محل برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب هستند.

یاد و نام زکریای ۶ ساله شیعه عربستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • ببینید | نظر جنجالی تاجری که قبل از حضورش در ایران، فکر می‌کرد تهران موشک‌باران می‌شود!
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد