Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@15:08:53 GMT

شهید زکریا در راهپیمایی تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۳۸۸۱

شهید زکریا در راهپیمایی تهران +عکس

خبرگزاری تسنیم: مستقر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برخی راهپیمایان تهران در جریان شرکت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصویر "زکریا بدر علی الجابر" را در دست دارند.

«زکریا بدر علی الجابر» کودک ۷ سالهٔ شیعه به همراه مادرش از منطقه الاحساء برای زیارت مسجدالنبی به مدینه منوره رفته‌اند. یک راننده وهابی وقتی فهمیده آن‌ها شیعه‌اند، گلوی کودک را مقابل چشمان مادرش برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک 7 ساله شیعه راهپیمایی 22 بهمن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،پلیس، پسربچه ۳ ساله را که ناپدید شده بود به آغوش مادرش بازگرداند.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسربچه‌ ۳ ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرد، به صورت ناگهانی ناپدید شد. از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه موردنظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه ۳ ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899797

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • پروژه جعل تاریخ شیعه