Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در استانبول برگزار شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ بین الملل دیپلماسی ایران ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چهلمین سالگرد پیروزی «انقلاب اسلامی ایران» عصر امروز توسط وابسته فرهنگی سرکنسولگری ایران در استانبول با حضور مقامات، دیپلمات‌ها و مقیمان ایرانی در سالن «اتحادیه ملی طلبه‌های ترک» در شهر استانبول برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروش مردم دیار کویری سمنان در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی آغاز شد

بختیار اسد زاده، سرکنسول ایران در استانبول در این مراسم که با اجرای زنده گروه موسیقی سنتی «آوای باد» همراه بود، با اشاره به اهمیت این روز تاکید کرد که ایران همچنان با آرمان‌های انقلابی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است