Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد القای ناامنی برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب بودند که حضور گسترده مردم این تلاش دشمنان را به ناکامی کشاند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار ایوب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، درباره با اشاره به برقراری امنیت سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دشمن تصمیم داشت کشور را در ایام دهه فجر ناامن کند که با رصدی که از کل کشور صورت گرفت، دهه فجر تا امروز امن‌ترین زمان در طول سال بوده و هیچ ناامنی‌ای در کل کشور از مرز و سایر نقاط داخلی وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: دشمن دنبال عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود و در ماه‌های اخیر برای این هدف تلاش بسیاری کرد؛ دشمن در پی این بود که بگوید ناامنی در ایران وجود دارد و قرار است اتفاقی بیفتد تا مردم در راهپیمایی شرکت نکنند که به لطف خدا راهپیمایی بسیار باشکوه آغاز شد و در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مردم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان همیشه در صحنه هستند گفت: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نقطه شروعی  برای دهه و دهه‌های بعد انقلاب و بالندگی هرچه بیشتر کشور است. 

سلیمانی گفت: قرارگاه امام علی با مسئولیت نیروی انتظامی، مسئول امنیت کشور در تمام شرایط مخصوصا دهه فجر است، در طول هفته‌های اخیر جلساتی در این قرارگاه برگزار شد و تا شب گذشته وضعیت کشور به صورت لحظه‌ای رصد می‌شد که خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر امنیتی وجود نداشت و ان‌شاءالله در ساعات آینده هم مشکلی پیش نخواهد آمد.

راهپیمایی 22 بهمن 97| تمام شهر تهران زیر چتر انتظامی است

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,21,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط چهل سالگی انقلاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام