Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - نمایندگان مجلس و مسئولان آذربایجان شرقی حضور پرشور مردم در جشن 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رسوایی دشمنان عنوان کردند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی موجب رسوایی دشمنان نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد علیرضابیگی افزود: مردم با بصیرت و دشمن شناس ایران اسلامی و آذربایجان امروز با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن علاقه و باور درونی و عمیق خود به انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و جواب محکم و دندان شکن به نظام سلطه و در راس آنها دولت زورمدار آمریکا و عوامل داخلی آنها خواهند داد.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم، بسیاری از دشمنان برای کمرنگ کردن راهمپیمایی امسال از مدت ها قبل برنامه هایی را تدارک دیده اند اما بدون تردید ملت وفادار و ولایی ایران و آذربایجان امروز نیز همچون سال های گذشته دشمنان را در این هدف شوم خود ناکام می گذارند.
علیرضابیگی ادامه داد: شرایط موجود انقلاب اسلامی و کشور از هر زمان بیشتر حضور مردم در صحنه و پای در رکاب را طلب می‌ کند و قدرت انقلاب اسلامی امروز با حضور مردم تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه امروز آرمان های انقلاب اسلامی پر شورتر از گذشته در جامعه موضوعیت دارد، یادآور شد: تجربه تلخ برجام حقانیت انقلاب اسلامی و رسوایی جهان غرب به خصوص آمریکا را گواهی می دهد و دنیا باید قبول کند که آمریکا عهد شکن بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی با زعامت مقام رهبری از پیچ های سخت تاریخی عبور کرده و قله های افتخار جهانی را فتح کند تا پرچم اسلام و انقلاب به دست صاحب اصلی و منجی عالم بشریت برسد.
** انقلاب اسلامی ثمره جانفاشانی و پافشاری مردم بر خواسته هاشان است
نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل سال پیش ملت ایران با جانفشانی و پافشاری بر خواسته شان ریشه طاغوت را برکندند و امروز ما باید پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل باشیم.
محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه دشمن از تمام دستگاه های تبلیغاتی استفاده کرد تا نگذارد ملت ایران جشن چهل سالگی را برگزار کند، افزود: امروز شاهدیم که ملت با حضور گسترده و باشکوه خود می خواهند جشن باشکوهی برگزار کنند.
وی با بیان اینکه این حضور به برکت خون شهدا، حضور ملت، وحدت امت اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است، اظهار داشت: 40 سال گذشته در این کشور فراز و نشیب های زیادی داشت و فشارهای زیادی بر ایران وارد آمد اما مردم ایران با وحدت و همبستگی همه مشکلات را پشت سر گذاشتند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: امروز همه نشان می دهند که ایمان ملت عمیق تر از آن است که دشمن بتواند در آن رخنه کند و امروز ملت بااقتدار و جسارت آمده اند تا بار دیگر شکوه حضورشان را به رخ جهانیان بکشند.
**مردم با حضور در راهپیمایی پاسخ یاوه گویی آمریکا را می دهند
فرماندار تبریز گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های آمریکا به ویژه ترامپ را می دهند.
علیار راستگو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدام های لازم برای برپایی راهپیمایی پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن در تبریز افزود: مردم همواره در طول تاریخ انقلاب با شور و شوق در صحنه های انقلاب حضور داشته و از آرمان های انقلاب و نظام دفاع کرده اند.
وی با دعوت مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی اظهار داشت: با توجه به حجم توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا علیه نظام در سال جاری، راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و حضور مردم در آن موجب خنثی شدن این توطئه ها می شود.
فرماندار تبریز یادآوری کرد: راهپیمایی در تمام محلات و مسیرهای تبریز از ساعت 10 صبح شروع و به میدان نماز ختم می شود.
راستگو ادامه داد: مردم می توانند از محلات و مسیرهای مشخص شده به راهپیمایی 22 بهمن بپوندند و پس از طی مسیر در میدان نماز تجمع کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز در 9 مسیر مشخص شده برگزار می شود.
3077/8023/3038/6132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مناسبت ها چهل سالگي انقلاب تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد