Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک قرمزها زننده یکی از گل های تیمش مقابل بورنموث بود.

طرفداری- جورجینیو وینالدوم، هافبک باشگاه لیورپول اذعان کرد که مصدومیتش به شکلی بوده که نمی توانسته بازی کند اما در نهایت در مقابل بورنموث به میدان رفت و یکی از گلزنان تیمش نیز بود.

به نقل از Goal، وینالدوم در این خصوص بیان کرد:

پنج شنبه من یک قرص با تجویز پزشک باشگاه برای درد زانویم خوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن قرص می توانست درد معده ایجاد کند. من آن را خوردم و درد داشتم و فکر می کردم از قرص است. در نهایت استفراغ کردم و همه ترسیدند. نتوانستم جمعه با تیم تمرین کنم و در هتل نیز نتوانستم بخوابم زیرا پزشکان معتقد بودند که ویروسم می تواند بقیه بازیکنان را نیز آلوده کند. کلوپ به من گفت می توانی بازی کنی. من نظرم مثبت بود و با این حال صبح آن روز ضعیف بودم و وضعیت معده ام خوب نبود. قرص ها کمک کردند که دردم کمتر شود ولی با این وجود وضعیت معده ام خوب نبود.

وی در مورد وضعیت لیورپول اضافه کرد:

ما دو تساوی پشت سر هم داشتیم و این حس خوبی به ما نمی داد ولی اگر در ابتدای فصل می گفتند که شما در این مقطع از فصل 65 امتیازی خواهید بود، فکر می کنم همه آن را قبول می کردند. ما می توانستیم بهتر ظاهر شویم ولی برای جایگاه فعلی نیز باید قدردان باشیم. شما پیشرفت تیم را از ابتدای فصل دیده اید. بنابراین لازم است به همین روال ادامه دهیم.

هافبک هلندی در خصوص رقابت لیورپول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا افزود:

باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود ولی در کل فکر می کنم قادر به رقابت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا هستیم. شما هرگز نمی دانید چه پیش می آید ولی اکثر اوقات همه چیز خوب پیش رفته است. فصل گذشته ما در لیگ قهرمانان اروپا خوب بودیم ولی در لیگ امتیازات زیادی از دست دادیم. البته فکر نمی کنم از دست دادن امتیازات در لیگ بابت پیشرفتمان در اروپا بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!