Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - همزمان با چهلمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان غربی با تاسی از اوایل انقلاب راهپیمایی حماسی و باشکوه خود را در حمایت از آرمان های نظام اسلامی آغاز کردند.

به گزارش ایرنا مردم غیور این استان مرزی کشور اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و طلبه روز دوشنبه و همزمان با سراسر کشور در میدان های اصلی شهرهای 42 گانه استان گردهم آمدند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرزدارانی که چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین ابا و اجدادی خود محافظت کرده اند اکنون با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان می دهند و با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می کنند.
مردم سلحشور و همیشه در صحنه این استان بار دیگر امروز آمدند تا با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد استعماری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار خود بیافزایند.
امروز سرزمین موسوم به رنگین کمان اقوام و ادیان الهی بار دیگر صحنه اتحاد مردمان ترک، کرد، آشوری و ارمنی است؛ جان نثارانی که وحدت خود را در پاسداری از آرمان های انقلاب به نمایش می گذارند.
راهپیمایان با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اکبر» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می دارند.
راهپیمایان ارومیه تا ساعتی دیگر در میدان انقلاب به عنوان محل پایانی دور هم جمع می شوند و پس از سخنرانی «منوچهر متکی» قطعنامه این حماسه را قرائت می کنند.
راهپیمایی های 22 بهمن خوی در مسیر «میدان ولی عصر(عج) به طرف مصلا»، در شهرستان بوکان «چهارراه اطلاعات - خیابان انقلاب منتهی به فلکه فرمانداری»، در چایپاره «مسیر مسجد جامع - خیابان شهید بهشتی - مسجد جامع»، در شوط «خیابان امام خمینی(ره)- میدان ساعت - خیابان مطهری جنوبی - خیابان دانشگاه - میدان امام حسین(ع) - بلوار ولیعصر (عج) جنوبی - مسجد جامع» در حال برگزاری است.
راهپیمایی 22 بهمن شاهین دژ در مسیر «فلکه معلم - خیابان شریعتی - خیابان امام خمینی (ره) - فلکه شهرداری»، سردشت در مسیر «میدان سپاه - خیابان کمربندی - میدان صلاح الدین ایوبی»، میاندوآب در مسیر «خیابان 17 شهریور – خیابان امام خمینی (ره) منتهی به میدان انقلاب»، ماکو در مسیر «از مقابل بانک انصار خیابان امام خمینی (ره) تا انتهای اداره مخابرات»، پیرانشهر در مسیر «پنجراه استقلال - بلوار شهید بهشتی - چهارراه آزادی - میدان جمهوری اسلامی» ادامه می یابد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال در نقده مسیر «میدان شهدا - خیابان امام خمینی (ره) - بلوار شهید بهشتی - روبروی فرمانداری»، در پلدشت مسیر «مسجد جامع - خیابان ساحلی - خیابان پاسداران - خیابان سرباز - بلوار امام حسین(ع)»، در تکاب مسیر «خیابان انقلاب شمالی - چهار راه انقلاب غربی - میدان آزادی»، در چالدران مسیر «میدان شاه اسماعیل صفوی - خیابان امام خمینی (ره) - مزار شهدا»، در اشنویه مسیر «میدان انقلاب - خیابان امام خمینی (ره) - چهارراه کارگر»، در سلماس مسیر «مسجد جامع - خیابان حافظ - خیابان شهدا - خیابان امام خمینی (ره) - میدان انقلاب» و در مهاباد نیز مسیر «میدان شهدا - چهارراه سربازان گمنام - خیابان صلاح الدین ایوبی - چهارراه آزادی - خیابان جمهوری اسلامی – میدان شهرداری» طی می کنند.
به گزارش ایرنا همه ساله در 22 بهمن، راهپیمایی در تمام شهرهای کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای 42 گانه آذربایجان غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت برگزار می شود؛ امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می شود.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهپيمايي 22 بهمن چهل سالگي انقلاب آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آیا می شناسیدش؟
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد