Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:48:19 GMT

عربستان از محل اختفای جسد خاشقجی اطلاعی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۴۶۳۵

به گزارش ایلنا به نقل از ژاپن تایمز، «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت که این کشور اطلاعی از محل اختفای جسد «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار فقید سعودی ندارد.

این در حالی است که تیم قاتلان خاشقجی در عربستان دستگیر شده‌ و در این کشور  هستند.

خاشقجی دوم اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید و جسدش در حالی که تکه تکه شده بود از کنسولگری خارج شده و ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل الجبیر در مصاحبه‌ای که روز جمعه انجام شده و روز گذشته-یکشنبه- منتشر شد، گفت که این جنایت توسط افرادی که فراتر از اختیاراتشان عمل کردند، انجام شده و ۱۱ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود که دادستان کل عربستان از ترکیه خواسته تا مدارک مرتبط با این پرونده را در اختیارش قرار دهد ولی پاسخی دریافت نکرده است.

الجبیر در پاسخ به این پرسش که چرا از افراد بازداشت‌شده درباره محل اختفای جسد خاشقجی سوال نمی‌کنید، گفت: «تحقیقات ادامه دارد!»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عادل الجبیر جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم