Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نایب رییس مجلس ششم در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن 97 گفت: مردم در همه راهپیمایی های 22 بهمن نشان دادند که به اصل انقلاب و نظام وفادار هستند.


محمدرضا خاتمی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در بیان اولویت های مغفول مانده انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر شب و روز کار کنیم با مشکلاتی که وجود دارد، هنوز خیلی کم کار کرده ایم؛ به نظرم باید از بند شعارها رها شویم و به محتوای اصلی انقلاب بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجلس ششم با اشاره به چالش های کشور در حوزه های محتلف گفت: آن چیزی که در کشور ما حس می‌شود، وضعیت زندگی مردم است، که شرایط کنونی در شان مردم ایران و انقلاب ما نیست. این فعال سیاسی تاکید کرد: در سطوح سیاسی، ما در برابر آزادی ها و حقوق شهروندی مشکلاتی داریم اما آنچه کشور را رنج می دهد، موضوع فساد است. خاتمی گفت: فساد حتی اگر کم هم باشد، برای جمهوری اسلامی زیاد است و هر روز هم اخبار متفاوتی را می شنویم، اینها مسائلی است که ما را از اساس انقلاب که آزادی عدالت است، دور می کند.
برچسب ها: محمدرضا خاتمی ، نایب رییس مجلس ششم ، بهمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدرضا خاتمی بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد