Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه علاوه بر ادا کردن دین خود به نظام، تعهد و وظایف مسئولان را بیشتر کردند.

غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم افزود: مردم ما نشان دادند که بهترین هستند لذا باید بهترین خدمات و امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 22 بهمن ماه یادآور همبستگی و وحدت امتی است که قیام خویش را برای برپایی حکومتی برخاسته از ارزش های اسلامی و مبتنی بر مبانی دین اسلام، نفی استعمار و استبداد و تحقق استقلال و آزادی به سرانجام رساندند.
استاندار خوزستان به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط کنونی بین المللی اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار به خصوص آمریکایی ها باید درک کنند با چه ملت منسجم و متحدی رو به رو هستند.
وی با بیان اینکه امروز در جای جای ایران اسلامی به خصوص خوزستان و مناطق مرزی، شور و نشاط موج می زند، افزود: ملت ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با همه وجود به میدان آمدند و دلبستگی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.
شریعتی اظهار داشت: یکپارچگی اقوام اعم از عرب، لر، بختیاری، دزفولی، بهبهانی، آبادانی و ... در این راهپیمایی عظیم نشان داد که آحاد مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدای عزیز، تمام قد در میدان هستند و به دشمنان و بدخواهان اجازه شیطنت و دخالت در امور داخلی خود را نمی دهند.
وی افزود: مردم فهیم استان خوزستان برای پاسداشت خون شهیدان با حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب بیعت کردند.
استاندار خوزستان 22 بهمن ماه را حماسه ای وصف ناشدنی برای قطع دست دشمنان نظام دانست و گفت: دشمنان در تمام دوران انقلاب سعی کردند به هر روشی به این انقلاب ضربه بزنند ولی مردم همیشه در صحنه، توطئه‌ های آنها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.
وی افزود: دشمنان همیشه چشم به مردم دارند تا ببینند چقدر پشتیبان انقلاب هستند بنابراین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال چشم دشمنان را کور و بار دیگر آنها را ناامید کرد.
9879/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب 22 بهمن استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رضائیان عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به شرایط تیم فولاد خوزستان قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم خوزستان، هواداران فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادر فنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای «عبدالله ویسی» سرمربی فولاد در نظر گرفته است، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و وی قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچکدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضائیان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در پنج هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم خوزستان را فراهم کنیم.

کد خبر 6097636

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد