Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر از حضور مردم سلحشور و همیشه در صحنه شهرستان گناوه و با گرامیداشت یاد  شهداء و ایثارگران وامام خمینی (ره) اظهار داشت: اگر فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و صبر و ایثار و مقاومت خانواده های شهدا و ایثارگران  نبود امروز کشور ما این صلابت، استواری و سرافرازی و عزت را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز همه دوستداران نظام اسلامی در اقصی نقاط عالم در جشن چهل سالگی انقلاب شرکت کردند و به رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها و دشمنی‌های دشمنان نظام، ملت بزرگ ایران جشن چهل سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان با تمام عظمت و پرشورتر برگزار کرد.

امام جمعه گناوه گفت: امروز روز یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و کسانی است که آرزو داشتند که مردم در این جشن شرکت نکنند.و مردم سلحشور گناوه امروز از همه اقشار با صلابت و همدوش هم در این حماسه بزرگ شرکت کردند.

رکنی حسینی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز دشمن سه جنگ سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای را بر علیه کشور ما آغاز کرده است  و به دنبال آن است تا مردم را نسبت به آینده انقلاب مایوس کند و بذر ناامیدی را در میان مردم بپاشد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی معجزه بی بدیل الهی و پدیده قرن است که تمام مرزها را در نوردیده و الگوی آزادگان جهان است.

وی با اشاره به فداکاری ها و از جانگذشتگی های نسل های پیشین انقلاب تصریح کرد: امروز نسل جوان انقلاب و نسل شهید حججی ها آمده اند تا به دشمنان اعلام کنند که آماده اند تا جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب و اهداف امام و رهبری  فدا کنند.

امام جمعه گناوه گفت: یکی از اهداف دشمن امروز ایجاد تفرقه و دودستگی بین مردم است و لذا امروز همه باید با وحدت و همدلی و با صفا و صمیمیت در کنارهم برای حل مشکلات اقتصادی و گرانی و مشکللات جوانان تلاش کنند و مشکلات را حل کنند.

رکنی حسینی گفت: در طول چهل سال انقلاب خدمات بسیاری در کشور انجام شده که باید این دستاوردها را به مردم معرفی و بیان کرد.

وی ادامه داد: استقلال سیاسی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است که امروز ملت ایران خود برای کشورشان تصمیم می گیرند و دشمنان در سرنوشت آنها دخالتی ندارند.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت و همراه  ولایت تمام مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و به قله کمال و ترقی خواهد رسیدو توطئه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی اضافه کرد:ملت ایران پشت سر ولایت امروز چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند و با حضور باشکوه خود جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

امام جمعه گناوه گفت: در دهه فجر امسال طرح ها و برنامه های خوبی در کشور و به تبع آن در شهرستان گناوه انجام شده است.

رکنی حسینی اظهار داشت: وظیفه مسئولان خدمت به مردم است اما باید قدر خدمات نظام را دانست و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب ظلم به انقلاب است .

وی تصریح کرد: امید است بتوان زیر سایه مقام معظم رهبری و همه پشت سر ایشان پرچم  انقلاب را به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

کد خبر 4539402

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

دریافت 7 MB کد خبر 6097124

دیگر خبرها

  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان