Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:45:50 GMT

حماسه حضور مردم زیر ترنم رحمت الهی در «چله انقلاب»

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۶۴۹۲

حماسه حضور مردم زیر ترنم رحمت الهی در «چله انقلاب»

همزمان با فرا رسیدن ۲۲بهمن مردم شهرستان‌های غرب گیلان زیر ترنم رحمت الهی در چله انقلاب حماسه دیگری آفریدند.

خبرگزاری شبستان،غرب گیلان_مائده فلاحتکار ضیابری: مردم ولایتمدار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان‌های غرب گیلان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن در حالی که باران رحمت الهی به شدت در حال بارش بود، باری دیگر حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم با حضور وصف ناشدنی جشن «چله انقلاب» را در خیابان‌های شهر به نمایش گذاشتند و با حضورشان تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

امروز مردم شهرستان‌های صومعه‌سرا، ماسال و فومن با سر دادن شعار «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خائن» لرزه بر قدرت پوشالی آمریکا انداختند و خواب دشمنان اسلام را که ادعا کرده بودند زمستان سردی در انتظار ملت ایران است را با حضور گرمشان وارونه تعبیر کردند.

 

مرد و زن، پیر و جوان، دانشجو  کارمند و بیکار و همه و همه آمدند تا فریاد زنند همچنان پای آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده‌ایم و مشکلات اقتصادی و تحریم ما را از آرمان‌هایمان دور نمی‌کند.

 

مردم دیار میرزاکوچک‌خان جنگلی امروز شور و شعور را در هم آمیختند و با صدای رسا فریاد «هیهات من ذله» را سر دادند تا سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان داخلی و خارجی بزنند.

 

در این راستا با چند تن از حاضرین در راهپیمایی گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه به آن می‌پردازیم:

 

 

* مردم همیشه در صحنه صومعه‌سرا امروز زیر باران رحمت الهی به صحنه آمدند

«زهرا رمضان‌زاده» با بیان اینکه امروز ملت ایران با حضور با شکوه خود نشان دادند که یاوه‌گویی‌های دشمنان هیچ اثری بر آنها ندارد، اظهار کرد: حضور مردم صومعه‌سرا امروز تماشایی‌تر از هر زمان دیگر بود.

 

این بانوی صومعه‌سرایی با بیان اینکه دشمنان به این خیال که می‌توانند با تهدید و تحریم مردم را در خانه‌هایشان نگه دارند تا در راهپیمایی شرکت نکنند، افزود: مردم همیشه در صحنه صومعه‌سرا امروز زیر باران رحمت الهی به صحنه آمدند تا با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، بصیرت و آگاهی مردم دو چندان شده و خام حرف‌های مفت دشمنان این مرز و بوم نمی‌شوند و همچنان پای ولایت فقیه و انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند.

 

* در چهل سالگی انقلاب اسلامی پرصلابت‌تر از همیشه پای این انقلاب می‌ایستیم

«زهرا احمدی» با بیان اینکه با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام می‌داریم، تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی پرصلابت‌تر، پرانرژی‌تر و مستحکم‌تر از همیشه پای این انقلاب می‌ایستیم.

 

این بانوی ماسالی با بیان اینکه راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ سال صبر، مقاومت، عزت، پیروزی را سپری کرده‌ایم، اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این چهل سال دشمنان قسم خورده انقلابمان را شناخته‌اند و می‌دانند که مشکلات اقتصادی کشور با برجام و تکیه بر آمریکا و استکبار جهانی حل نمی‌شود.

 

 

*امروز در بلندای عزت و سربلندی چهل سالگی انقلاب نشسته‌ایم

«مونا راد» افزود: علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فراز و نشیب‌هایی که در طول پیروزی انقلاب اسلامی گذراندیم اما امروز در بلندای عزت و سربلندی چهل سالگی انقلاب نشسته‌ایم.

 

این بانوی فومنی گفت: امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ یوم‌الله 22 بهمن، سیلی محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی زده و ایستادگی خود به پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی را به جهان نشان می‌دهیم.

 

وی تصریح کرد:  دشمنان با هیچ ترفند و سیاستی نمی‌توانند در مقابل بصیرت و شعور سیاسی مردم ایران پیروز شوند.

 

گفتنی است، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌هی غرب گیلان با راهپیمایی اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن ایام فاطمیه راهپیمایی 22 بهمن فاطمیه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی انقلاب اسلامی اصفهان دهه فجر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

 

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند