Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@01:03:29 GMT

کارشناس داوری: پنالتی فولاد صحیح نبود!

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۶۵۵۲

یک کارشناس داوری معتقد است پنالتی داور برای فولاد که منجر به گل این تیم شد، اشتباه بوده است. به گزارش جنوب نیوز، حیدر سلیمانی درباره عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی فولاد خوزستان در پرسپولیس تهران گفت: رضا کرمانشاهی برخلاف بازی‌های گذشته امروز خوب دوید و نزدیک به صحنه‌ها بود اما بزرگترین اشتباهش در دقیقه ۴۶ با گرفتن پنالتی به سود فولاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: داور در این صفحنه زاویه خوبی داشت و هم مهاجم و هم مدافع را به خوبی می‌دید اما نمی‌دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت. حتی داور پشت دورازه می‌توانست به داور وسط کمک کند اما این کار را نکرد. فکر می‌کنم برداشت اقای رضا کرمانشاهی این بود که مدافع پرسپولیس با دست مهاجم فولاد را شارژ کرده اما در واقع اینطور نبود و برخورد آنچنانی شکل نگرفت.

کارشناس داوری همچنین اخطارهای داور به بازیکنان دو تیم را صحیح دانست و افزود: داور به علیرضا بیروانوند در پایان نیمه اول اخطار داد که درست بود؛ اگر بیرانوند ادامه می‌داد، مستحق اخراج می‌شد. در نیمه دوم نیز صحنه‌های پربرخوردی را شاهد بودیم. در صحنه‌ای نیز بودیمیر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه فولاد در آفساید قرار داشت و کمک داور به درستی آفساید گرفت اما آقای کرمانشاهی ادامه بازی را اعلام کرد و متوجه نشدیم چرا این تصمیم را گرفته است. این تصمیم داشت موجب جنجال می‌شد که با اخراج میرزاپور مواجه شدیم. در کل اخطارها به دو تیم درست بود. بازیکنان هم با اعتراض‌هایشان، داور را عصبانی کردند و این عصبانیت روی تصمیم‌های داور تاثیر داشت.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا گل مردود فولاد در دقایق ابتدایی بازی آفساید بود یا نه، به ایسنا گفت، در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح نمی‌شد این صحنه را دید.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!

اوستون اورونوف اولین گل پرسپولیس برابر آلومینیوم را ثبت کرد.

طرفداری | یکی از کارشناسان داوری اعتقاد دارد گل اول پرسپولیس به آلومینیوم اراک سالم نبوده است.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفته است و سرخ‌ها با نتیجه دو بر صفر جلو هستند.

گل اول پرسپولیس از سوی اوستون اورونوف به ثمر رسید و کادرفنی آلومینیوم اراک به این گل اعتراض داشت.

نوذر رودنیل در گفتگویی تاکید کرد:

اعتراض اعضای تیم آلومینیوم درست بود چون اوستون اورونوف مرتکب خطا شد و بعد از آنکه با خطا کردن صاحب توپ شد، استارت زد و توانست گلزنی کند. داور وسط دچار اشتباه تأثیرگذار شد و گل پرسپولیس سالم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏