Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@06:58:05 GMT

استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۶۵۹۹

استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز،‌ 22 بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان 22 بهمن‌ماه یاسوج، اظهار کرد: توسعه، رشد و پیشرفت کشور بعد از انقلاب و در محورهای مختلف چشمگیر است، ضمن اینکه ایران پیش از انقلاب از نظر سیاسی، نظامی، علمی و ... وابسته بود، اما امروز استقلال کامل سیاسی بر کشور ما حاکم است و مردم سالاری دینی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فنآوری نوین، پزشکی، دفاعی، هوا و فضا و ...مایه سربلندی و افتخار است هیچ وقت ملت ایران فکر نمی‌کردند که روزی ماهواره به فضا پرتاب کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: افسران آمریکایی در خلیج فارس در مقابل نیروهای دریایی سپاه پاسداران زانو می‌زنند و چند روزی میهمان ما بودند و در واقع اسیر بودند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و در واقع زانو زدن افسران آمریکایی در خلیج فارس مقابل نیروهای سپاه مایه ذلت و شرمساری برای این ابر قدرت پوشالی است.
وی با اشاره به همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در 40 سال اخیر، خاطرنشان کرد: این انقلاب برگرفته از مکتب فاطمی است و در برابر هر سختی و مشقتی از تهدید گرفته تا تحریم مقاومت می‌کند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در هشت بند قرائت و با تکبیر حاضران مفاد آن به تایید رسید .
در بخشی از این قطعنامه تقویت روز افزون بنیه دفاعی، موشکی و راهبردهای بازدارندگی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای، لحظه شناسی و ادامه حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب و رعایت دقیق مصالح و منافع نظام به عنوان یک وظیفه مسلم شرعی در این قطعنامه مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد سیاست و اقتصاد راهپیمایی 22 بهمن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نمایندگان پارلمان اروپا امروز در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است