Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرغامی، بابیان اینکه پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین جهاد درراه خدا است، گفت: مردم ما همواره نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، عزت‌الله ضرغامی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان، با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این سرما و مشکلاتی که مردم دارند گرانی که می بینند اما با همه این مشکلات عزت و سربلندی خود را ترجیح دادند و با حضور خود اعلام کردند که پشت انقلاب و پاسدار حرمت خون شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دشمنان منتظر یک روزنه و عقب نشینی هستند که با تمام قدرت هجمه ببرند و انتقام این 40 ساله را بگیرند، افزود: در این مدت در منطقه هر کاری کردن جمهوری اسلامی بدون تردید پیروز شد.

 

به گفته وی گلایه‌ها سبب نمی‌شود تا مردم از حضور در عرصه‌هایی مانند ۲۲ بهمن پشیمان شوند و حتی آنانی که روزهای قبل در صف گلایه کنندگان بودند امروز همه‌چیز را کنار گذاشته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند و بگویند این مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد درراه خدا است

ضرغامی حضور چشمگیرمردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بسیار چشم‌گیر و قابل‌تقدیر دانست وافزود: پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد درراه خدا است لذا باید قدردان این حضور چشمگیرمردم در جای‌جای ایران اسلامی باشیم.

 

رئیس سابق صداوسیما بابیان اینکه پرچم انقلاب به دستان صاحب اصلی خود حضرت ولی‌عصر(عج) اهدا می‌شود، ابراز کرد: در ابتدای دهه پنجم عمر بابرکت انقلاب اسلامی باید گفت ایران اسلامی در گردنه‌های آخر برای رسیدن به قله قرار دارد و لذا حضور مردم برای پشتیبانی نظام سبب عبور به‌سلامت از این گردنه‌ها می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رهبری استکبارجهانی،رهبری سخت عنوان کرد که با خرج کردن پول به دنبال ظلم هستند،افزود: رهبری جمهوری اسلامی از جنس نرم است با دل ها و مغزها کار دارد بلوک بندی است که پایانش برای دنیای مقاومت است.

 

ضرغامی با بیان اینکه لبنان، یمن، فلسطین و بحرین قلب معادلات سیاسی جهان هستند، افزود: جمهوری اسلامی و ایران در این کشورها حرف اول را می زند و حتی بدون نظر ایران هیچ کاری نمی توانند کنند و قدرت سپاه قدس بالاتر از این است که بخواهند خدشه ای وارد کنند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه  به بیانات رهبری درخصوص اینکه سختی سازش به مراتب سختتر و پیچیده تر از بعضی مرارت های مقاومت است، اشاره و بیان کرد: مقاومت سختی دارد اما شیرینی آن عزتمندی و سربلندی در مقابل استکبار است.

 

وی تصریح کرد: در مقابل سازش، سرشکستگی  وجود دارد و ذلت را برای مردم به ارمغان می آورد.

 

هیچ دلیلی برای کمبود و قاچاق گوشت نیست

ضرغامی با بیان اینکه همه مسئولان در جناح های مختلف به کمک ملت توانسته اتقلاب را جلو ببرند، گفت: بعضی مدیران می آیند و دستاوردهای مدیران قبلی را زیرسوال می برند، نباید آنها را زیر سوال برد باید همه با هم باشیم و از مشکلات گذشته درس بگیریم و کارهای قبلی را به نتیجه برسانیم به جای مچگیری؛ آسیب ها را برطرف کنیم.

 

رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره اینکه دولت برای خدمت به مردم سبد کالا بین مردم توزیع کرد، اظهار کرد: صف های طولانی تشکیل شد و صحنه های بدی بود این موارد را در تلویزیون نشان ندادیم به دولتمردان نشان دادیم .

 

وی با بیان اینکه اگر دولت قبلی اشکالاتی داشته اما در برخی قسمت ها پیشرفته تر بوده است، افزود: نرم افزارها و سیستم توزیع آماده است و لازم نیست مردم بیایند اینگونه در صف ها بیاستند و رزق و روزی خود را دریافت کنند.

 

ضرغامی با تاکید براینکه هیچ دلیلی برای کمبود و قاچاق گوشت نیست، گفت: مگر گوشت جنس کم حجمی است که بخواهند قاچاق کنند؟ مدیریت کنید و کارآمدتر باشید اگر می خواهید خدمت کنید اینگونه صف های طولانی تشکیل نشود.

 

کلید حل مشکلات مردم در این شرایط بازگشت به ارزش های سال 57 است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات مردم در این شرایط بازگشت به ارزش های سال 57 و اتکا با توانمندی مردم و قطع امید از دشمنان است، بیان کرد: در این شرایط با مردم با صداقت صحبت شود و اگر لازم است از مردم عذرخواهی کنید.

 

وی با بیان اینکه فرقی بین حزب دموکرات و جمهوری خواه وجود  ندارند، گفت: در زمان اوباما بدعهدهایی شد و بسیاری از بندهای برجام را انجام ندادند و در حال حاضر هم ترامپ برجام را پاره می کند و هیچگونه تعهدی ندارد.

 

ضرغامی اظهار کرد:با حرکت به سمت اروپا فکر می کنید معاهده هایی مثل اف ای تی اف و پالرمو مشکلات مردم را حل می کند اشتباه می کنید.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در همسایگی ایران همه جوره امکانات وجود دارد، گفت: با تقویت مرزها و استان های مرزی این مشکلات برطرف می شود.

 

وی ضمن بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه علاقه مردم به انقلاب و نظام است، ابراز کرد: باید این حضور پرشور مردمی را تحسین کرد چراکه از بصیرتی مثال‌زدنی برمی‌آید.

 

ضرغامی گفت: حضور حماسی مردم در ۲۲بهمن و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب نشانه دل‌بستگی مردم به‌نظام است و همچنین به جهانیان می‌گوید که مردم علاقه به این نظام و انقلاب دارند.

 

رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این ۴۰ سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند، قابل تقدیر و نشان دهنده بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات بیگانگان است.

 

امروز به برکت استقامت و پایداری ملت ایران در دنیا معادلات جهانی تغییر کرده است

وی با اشاره به اینکه  امروز به برکت استقامت و پایداری ملت ایران در دنیا معادلات جهانی تغییر کرده است، اظهارداشت: بلوک غرب و شرق در گذشته بود که  یک طرف آن آمریکا و اروپای غربی و طرف دیگر نیز شوروی و اروپای شرقی حضور داشتند و دنیا را تقسیم کرده بودند.

 

ضرغامی اضافه کرد: امروز بدون تردید بلوک بندی تغییر کرده است یک دنیا دنیای استکبار به رهبری آمریکای جهان خوار و یک طرف دیگر نیز مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی قرار دارد.

 

وی با اشاره به عواملی که سبب شد ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان سرپا بایستد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر با برکت خود، حوادث متعددی را به خود دیده که بعضاً هر کدامشان می‌توانست سرنوشت هر انقلابی را تغییر دهد اما رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور پرشور مردمی در حمایت از آن بوده است.

 

ضرغامی افزود: حضور پرشور مردمی، رهبری ولایت فقیه، استکبار ستیزی و ... در زمره ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ایام فاطمیه فاطمیه اصفهان راهپیمایی کلید حل مشکلات مردم پشتیبانی از انقلاب اسلامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران