Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 97، مردم انقلابی، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان دماوند همگام با دیگر هموطنان، تجلی حضور پرشور و حماسی خود را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان دماوند، 22 بهمن، امروز مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرهای دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان با حضور خود در صحنه و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل مشت های خود را گرده کرده و در حمایت از انقلاب اسلامی فریادهای الله اکبر سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، راه امام شهدا زنده است - نهضت ما همیشه پاینده است، نه سازش نه تسلیم پیام ملت ما است - اطاعت از رهبری ضامن عزت ما است، خونی که در رگ ما است - هدیه به رهبر ما است، مادر کنار رهبریم – از پیروان حیدریم، فریاد امروز هر مرد و زن بار دیگر شور انقلابی خود رابه نمایش گذاشتند.
راهپیمایی شهر دماوند که از ساعت 10 صبح از میدان حضرت امام خمینی (ره) آغاز و تا مسجد جامع شهر ادامه داشت، پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ و خانواده معظم شهیدان و همه دست در دست یکدیگر حضور داشتند و با وجود بارش برف و سرمای هوا هر لحظه بر تعدادشان افزوده می شد و به راهپیمایی گرمای بیشتری می بخشید.
مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در مراسم راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و رشادت و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم در سال 57 به پیروزی رسید و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با وجود تحریم های ظالمانه دشمن به سوی سربلندی و عزت در حرکت است.
وی 22 بهمن را یکی از روزهای تاثیرگذار در تاریخ کشور دانست و بیان کرد: ملت ایران با حضور همیشگی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب پیمان می بندند و به جهانیان اعلام می کنند که تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمن از شتاب پیشرفت و توسعه کشور، کم نخواهد کرد.
فرماندار دماوند در شهرستان دماوند با اشاره به اینکه حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه موجب نجات ایران در تمامی دوران ها بوده است، افزود: چهل سالگی انقلاب نقطه عطف امروز ایران اسلامی است که ملت ایران با حضور خود، موجب تداوم و تضمین انقلاب هستند.
صفری همچنین گفت: امسال پروژه های قابل توجهی مورد بهره برداری رسید که برخی از پروژه ها با برنامه ریزی های صورت گرفته بعد از ایام دهه فجر تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: پروژه مهم فاضلاب شهرستان دماوند نیز آغاز شده و شرایط مطلوبی جهت پرداخت هزینه های انشعاب برای شهروندان در نظر گرفته ایم تا مشکلی وجود نداشته باشد.
حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی، سخنگوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران نیز در آیین راهپیمایی 22 بهمن شهرستان دماوند با بیان اینکه ملت ایران چهل سال است، خاطرات تلخ و شیرین، پیروزی ها و شکست های کشور را گذرانده اند، اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی چهل سال است که در برابر همه قدرت ها ایستادند و امروز جشن انقلاب را در سراسر کشور برگزار می کنند.
وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب با جشن دیگر کشورهای دنیا متفاوت است، افزود: کشور های دنیا در برگزاری جشن پیروزی، معمولا با گروهی از نیروهای مسلح، روسای مختلف کشور های جهان و سفرا جمع می شوند، اما در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در هزاران نقطه از کشور، مردم خود پا به صحنه گذاشته و در راهپیمایی شرکت می کنند و انقلابشان را جشن می گیرند.
تهرام/7246//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهپيمايي 22 بهمن شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم

در یکی از اسناد به دست آمده از موساد علیه ایران، کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مقامات سازمان موساد طی یک نامه از یکی از افسران ارشد اطلاعاتی این رژیم درخواست می‌کند که ۸ مورد اطلاعاتی را بعد از پیروزی انقلاب به دست بیاورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد