Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه یهودی «جوییش پرس» با اذعان به حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی تهران و دیگر شهرها، نوشت که مردم ایران با تمسخر آمریکا، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از خبرگزاری‌های غربی، روزنامه «جوییش‌پرس» نیز نتوانست در برابر عظمت حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سکوت کند و نوشت ایرانی‌ها با به‌سخره گرفتن آمریکا، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه آمریکایی که توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود، با اذعان به تعداد عظیم شرکت‌کنندگان در راهپیمایی تهران و دیگر شهر‌های ایران، نوشت: «ایرانی‌ها از روز پیش یعنی از تاریخ از اول فوریه تا ۱۱ فوریه به مدت یک دهه، روز‌های بازگشت آیت‌الله خمینی از پاریس به تهران و پیروزی انقلاب ۱۹۷۹ را جشن گرفتند».

جوییش‌پرس در تصویر این خبر، عکسی از راهپیمایی مردم اردبیل زیر بارش شدید برف را به اشتراک گذاشته و افزود: «نه برف، نه باران، نه گرما و نه تاریکی شب، این ایرانی‌ها را از جشن گرفتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بازنمی‌دارد».

راهپیمایی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) در تهران و تمامی شهر‌های ایران زیر بارش باران و برف آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

پیش از این خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز با اذعان به حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نوشت: «در کنار شعار‌ها مرگ بر آمریکا، راهپیمایی روز دوشنبه همچنین عرصه‌ای برای نمایش موشک‌های نظامی ساخت ایران بود».

راهپیمایی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) در تهران و تمامی شهر‌های ایران زیر بارش باران و برف آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تمسخر آمریکا سالگرد انقلاب پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

به گزارش تابناک، بنابر  اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در  این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه ‌گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

 

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت