Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 فردا سه‌شنبه 23 بهمن ماه و با قضاوت داوران ژاپنی در ورزشگاه فولاشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست هماهنگی پیش از این دیدار از ساعت 14 امروز و با حضور ناظر AFC، ناظر داوری، نمایندگان تیم‌ها و نمایندگان یگان ویژه، بیمارستان، اسکورت و غیره در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد ذوب‌آهن با لباس سبز راه راه و تیم الکویت با لباس یک‌دست سفید به میدان بروند.

نشست خبری سرمربیان و بازیکنان 2 تیم نیز از ساعت 15:30 امروز در هتل کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

هادی محمدی: ذوب‌آهن بحران خاصی ندارد/ بازی با الکویت و الغرافه دو بازی متفاوت استاصفهان| ورود ناظر دیدار ذوب‌آهن و الکویت به اصفهان؛ زمان تمرین تیم‌ها مشخص شداصفهان| ذوب‌آهن و الکویت؛ شکستن طلسم ناکامی‌

ذوب‌آهن آخرین تمرین خود پیش از این دیدار را از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌دهد و بازیکنان الکویت نیز از ساعت 19 در همین ورزشگاه به تمرین خواهد پرداخت.

باشگاه ذوب‌آهن تماشای دیدار این تیم برابر الکویت کویت را برای تماشاگران خود رایگان اعلام کرده است. محمدرضا خلعتبری که دچار پارگی رباط صلیبی شده، بزرگ‌ترین غایب ذوبی‌ها در این دیدار است.

ذوب‌آهن در صورت برتری برابر الکویت کویت باید 30 بهمن‌ماه به مصاف الغرافه قطر برود و در صورتی که بتواند این تیم را شکست دهد، با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های الزورای عراق، الوصل امارات و یکی دیگر از برندگان پلی‌آف هم‌گروه می‌شود.

ذوب‌آهن پیش از این در 6 دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته که نایب‌قهرمانی آسیا در سال 2010 بهترین نتیجه سبزپوشان در این مسابقات است.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟