Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:42:26 GMT

یک ایرانی در میان برندگان جوایز گرمی ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۷۳۲۳

جایزه‌های شصت و یکمین مراسم گرمی که مهمترین رویداد موسیقی جهان محسوب می‌شود، شب گذشته اعلام شد. نام یک ایرانی در میان برندگان گرمی دیده می‌شود و «کیسی ماسگریوز» و «چیلیدیش گامبینو» نیز برندگان بزرگ این دوره از جوایز گرمی بودند. آفتاب‌‌نیوز :  در بخش موسیقی نیو ایج، گروه «افیون ماه» برنده شد. «حمید سعیدی» نوازنده سنتور این گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین بار است که یک ایرانی موفق به کسب جایزه گرمی شده است. پیش از این «کیهان کلهر» این جایزه را در قالب گروهی کسب کرده بود.
به گزارش گاردین، همچنین «کیسی ماسگریوز» توانست جایزه بهترین آلبوم سال را برای «ساعت طلایی» و بهترین اجرای تک نفره کانتری، بهترین آلبوم موسیقی کانتری و بهترین ترانه کانتری را کسب کند.
در بخش جایزه بهترین ترانه سال و بهترین ریکورد سال و بهترین موزیک ویدئو، «چلیدیش گامبینو» برای ترانه «اینجا آمریکاست» به عنوان برنده اعلام شد.
جایزه بهترین آلبوم پاپ ووکال نیز به «آریانا گرنده» رسید. همچنین برنده بهترین ترانه رسانه تصویری، «لودویگ گروسون» برای فیلم «پلنگ سیاه» انتخاب شد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جوایز گرمی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش

مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا در بازی این تیم با گامبا اوزاکا که در جریان است، توانست گل اول تیمش را با یک ضربه زیبا و تماشایی به ثمربرساند.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته یازدهم جی‌لیگ ژاپن، تیم‌های آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس را در اختیار دارد، از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف گامبا اوزاکا رفته است.

زاهدی که پس از پیوستن به این تیم ژاپنی درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است، در بازی امروز هم توانست در دقیقه ۲۲ یک گل دیدنی و تماشایی به ثمر برساند و تا تیم آویسپا فوکوئوکا یک بر صفر از گامبا اوزاکا پیش باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ضربه زاهدی از زمین خودی در حالی که دروازه‌بان حریف جلو آمده بود، وارد دروازه گامبا اوزاکا شد، گلی که به نظر می‌رسد می‌تواند کاندیدای بهترین گل لیگ ژاپن یا حتی جایزه پوشکاش که به بهترین گل جهان هر سال تعلق می‌گیرد را به خودش اختصاص بدهد.

دیگر خبرها

  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • رکوردشکنی فری استایل توسط بانوی ایرانی
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد