Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه عملیات موفقیت آمیزی را علیه مواضع تروریست‌ها در استان‌های حماه و ادلب به اجرا گذاشتند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه روز دوشنبه عملیات‌های موفقی را در ادلب و حماه به انجام رساند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ارتش سوریه در واکنش به نقض آتش بس از سوی تروریست‌ها در منطقه کاهش تنش و تحرکات برای نفوذ به این مناطق، مواضع آنان را در شمال حماه و جنوب ادلب هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار سانا اعلام کرد که واحد‌های ارتش سوریه امروز عملیات شدیدی را علیه مواضع تروریست‌ها در شهر "الجنابرا" در پاسخ به حملات تک تیراندازان تروریست به پایگاه ارتش در حومه شمالی حماه انجام دادند.
این عملیات منجر به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و نابودی تسلیحات و مواضعشان شد.
خبرنگار سانا از حومه جنوبی ادلب نیز گزارش داد که واحد‌های ارتش خسارات سنگینی را به نفرات و تجهیزات تروریست‌ها وارد کرده و تلاش آنان را برای نفوذ خنثی کردند.
تروریست‌ها در تلاش بودند با نفوذ به شهر «الهبیت» به سوی مواضع ارتش در مناطق آزاد شده حرکت کنند. این اقدام تروریست‌ها با واکنش سخت ارتش سوریه مواجه شد.
اخیرا نیز ارتش سوریه در رشته عملیات‌های موفقیت آمیز توانست مواضع مملو از تسلیحات تروریست‌ها و مخفیگاه‌های آنان را نابود کرده و شماری از آنان را در دشت «الغاب» و روستایی در مرز استان‌های حماه و ادلب به هلاکت برساند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه عملیات نظامی حماه تروریست های داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد