Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد درسی «زندگی سبز» برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌های کشور برای دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت اختیاری در دانشگاه رازی کرمانشاه ارائه می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد درسی «زندگی سبز» برای نخستین بار در کشور و به صورت آزمایشی در سه گروه آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در نیمسال دوم سال جاری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، ارائه واحد درسی «زندگی سبز» برای دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه به صورت اختیاری و برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌های کشور با همکاری مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه صورت گرفته است.
البته واحد درسی مذکور توسط جمعی از اساتید در مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه تدوین و در مورد موضوعات و چالش‌های محیط زیست نظیر مدیریت پسماند، آب، انرژی، آموزش و فرهنگ‌سازی و به‌صورت کلی نحوه زندگی سبز انسان‌ها در کره زمین گردآوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاههای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد، از تدبیر وزارت بهداشت برای جذب دستیاران در رشته های مورد نیاز کشور خبر داد و گفت: در آزمون های سال گذشته در برخی از رشته های تخصصی همچون طب اورژانس، بیهوشی و طب اطفال داوطلبین کمتری تمایل به حضور داشتند و بعضا صندلی این رشته ها خالی بود. در سال گذشته، تمهیداتی انجام شد که تا حدودی این ظرفیت ها پر شوند.

وی افزود: امسال با تصویب آیین نامه بورس بر اساس اعلام نیاز دانشگاه ها در چند رشته تخصصی که مورد نیاز کشور هستند سهمیه بورس خواهیم داشت. این سهمیه علاوه بر سهمیه آزاد به صورت بورس اعلام خواهد شد تا در مناطق محروم و در رشته هایی که متقاضی کمتری دارند، بتوانیم دستیار جذب کنیم.

باقری فرد، سپس به جزییات بورس اشاره کرد و گفت: مبلغ بورس به گونه ای است تا برای دستیاران خصوصا آنهایی که به صورت بومی جذب می شوند، ایجاد انگیزه کند. به عبارت دیگر دستیاران بورس، حداقل یک حقوق پزشک عمومی را نیز علاوه بر حقوق دستیاری دریافت خواهند کرد.

وی تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امیدواریم که با تغییراتی که در برنامه دستیاری ایجاد کردیم (افزایش دستمزد دستیاران و کاهش شیفت های کاری) باعث شود که امسال تعداد بیشتری از دستیاران را پذیرش کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تاکید کرد: در رشته های مورد نیاز در دانشگاه های خاص و در مناطق محروم علاوه بر اینکه دستیاران به صورت معمول پذیرش می شوند به صورت بورسیه نیز پذیرش خواهند شد تا هزینه بهتری نسبت به سایر دستیاران دریافت کنند و به نوعی بورسیه دانشگاه ها در استان ها خواهند شد.

کد خبر 6099868

دیگر خبرها

  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد