Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:50:06 GMT

لگد مال شدن پرچم آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۷۵۸۳

لگد مال شدن پرچم آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، پرچم نمادین آمریکا در شهر تهران توسط مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لگد مال می‌شود که شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

 

بیشتر بخوانید: جشن و شادی مردم گرگان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

بی حرمتی به پرچم آمریکا در جشن انقلاب + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن تولد چهل سالگی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اولین شهری که با جسارت وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد، شهرداری اصفهان بود، به‌طوری که در حال حاصر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: در این دوره بسیاری از پروژه‌ها که سال‌های زیادی در شهر اصفهان بلاتکلیف مانده بود، همچون اراضی علی‌آباد کلنگان و صحرای پرتمان به سرانجام رسید، همچنین پروژه‌های جدیدی از جمله تشکیل دبیرخانه نقشه‌ای و عکس برداری هوایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردم، درآمدی برای مجموعه مدیریت شهری کسب شد، افزود: بیش از ۴۳۰ ساختمان ناپایدار شناسایی و بیش از ۷۰ مورد دستورالعمل وحدت رویه در حوزه شهرسازی انجام شد.

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولین شهری که جسارت کرد و وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، البته کار بسیار سختی در ادامه پیش رو خواهیم داشت، چراکه اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

مهدویان با بیان اینکه گفتمان جدیدی در بافت تاریخی ایجاد شد، گفت: امیدوارم با رشد ۷۴ درصدی بودجه روزانه شاهد بازآفرینی در بافت تاریخی باشیم، در این دوره بیش از ۷۰ درصد نیروها در مناطق جوان شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با توکل به خدا در کمال صحت در راه خدمت به مردم گام برداریم و عاقبت‌بخیر شویم که مقصد تمام نیازها است.

کد خبر 747958

دیگر خبرها

  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد