Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاردین ادعا کرده که یوونتوس به دنبال جذب محمد صلاح است. آفتاب‌‌نیوز :  وبسایت گاردین که از رسانه های معتبر انگلیسی است، در خبری به شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا پرداخته و در آن از محمد صلاح به عنوان یکی از اهداف یوونتوس در تابستان نام برده است.
گاردین مدعی شده که یوونتوس از عملکرد پائولو دیبالا که در این فصل طی 20 بازی فقط 2 گل زده چندان راضی نیست و می خواهد با ارائه پیشنهادی 175 میلیون یورویی به لیورپول، ستاره مصری قرمزهای آنفیلد را جانشین دیبالا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته یوونتوس مارکو آسنسیو مهاجم جوان رئال مادرید را هم زیرنظر دارد و ممکن است اقدام به جذب او کند که در این صورت دیگر خبری از حضور صلاح در جمع یوونتوسی ها نخواهد بود.
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم

در حالی که شایعاتی مبنی بر بازگشت یورگن کلوپ به فوتبال آلمان و سرمربیگری در دورتموند در آینده به گوش می رسد، هواداران دورتموند پیش از آغاز بازی با پاری سن ژرمن، شعار "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد"، سرود معروف هواداران لیورپول را سردادند.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟