Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، استاندار یزد در پیامی از حضور گسترده دارالعباده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

درپیام استانداریزد آمده است.

بار دیگر و در سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، جای جای این مرز و بوم مقدس، به صحنه نمایش شکوهمندانه وحدت و همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی در دفاع از آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای والامقام مبدل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم شریف دیار دارالعباده یزد نیز همگام با آحاد مردم میهن اسلامی، برگ زرین دیگری را در راستای اقتدار، عزم و انسجام ملی و همایش شکوهمندانه‌ای از شور و شعور را به ثبت رسانیده و خالق لحظه جاودان دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گردیدند.

اینجانب با قدردانی صمیمانه از این حضور باشکوه و ارزشمند مردم شهیدپرور و انقلابی استان یزد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، سربلندی و عزت ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

پیام قدردانی استاندار یزد از حضور مردم دارالعباده در جشن چهل سالگی انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22بهمن 97 دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد