Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@13:52:01 GMT

عابر جوان از حرکت وحشتناک راننده کامیون خطرناک شوکه شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۷۹۰۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده قانون شکنی که از چراغ قرمز عبور کرده بود، توسط دادگاه نقره داغ شد.

حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

علائم رانندگی در جاده‌ها و خیابان‌ها برای حفظ جان و ایمنی راننده و مسافران و همچنین عابران پیاده نصب می‌شود. بدون شک نادیده گرفتن مقررات رانندگی و بی‌توجهی به این علائم هنگام رانندگی می‌تواند بسیار خطرناک باشد و جان افراد را به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند بی‌توجهی قانون‌شکنی یک راننده کامیونت با عبور از چراغ قرمز صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های شهرک «یوال» انگلیس رقم زد.ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم یکی از خودرو‌ها که در پشت چراغ قرمز توقف کرده بود، تهیه شده و به تازگی منتشر شده است، چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دو پسر دانش آموز در حال عبور از خیابان هستند، ناگهان این راننده کامیونت که سرعت زیادی دارد، بدون توجه به چراغ قرمز از خط ویژه عابر پیاده و در فاصله چند اینچی با یکی از دانش آموزان رد می‌شود.این اقدام خطرناک راننده قانون‌شکن کامیونت موجب ترس و وحشت دانش آموز خردسال شد. پس از این حادثه پلیس با استفاده از ویدئوی ضبط شده جستجو‌های خود را برای یافتن این راننده خاطی آغاز کرد و موفق به شناسایی او شد. پلیس هویت راننده خاطی را «این گروبر» ۳۹ ساله اعلام کرده است. این حادثه در ساعت ۳.۳۰ دقیقه بعد از ظهر تاریخ ۱۵ نوامبر رخ داد.«کیرون پالمر»، افسر پلیس رانندگی در این باره گفت: «این حادثه به ما یادآور می‌شود که در صورت رانندگی خطرناک چه حادثه‌ای ممکن است رخ دهد. خوشبختانه این پسر ۱۴ ساله با این کامیونت تصادف نکرد. این حادثه همچنین اهمیت دوربین‌های داش‌کم که در داخل خودرو‌ها نصب می‌شوند را به ما خاطرنشان کرد.»این راننده که اهل لندن است پس از حضور در دادگاه اولیه به شش هفته تحمل زندان، ۱۸ ماه حبس تعلیقی و ۸۰ ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد. این راننده همچنین به ۱۵ ماه منع رانندگی، شرکت در کلاس‌های رانندگی و پرداخت ۲۳۰ یورو محکوم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث راننده فیلم چراغ قرمز صحنه وحشتناک ویدیو ها عکس دختر تهران فیلم مرد بیمارستان تصاویر مشکوک اعدام مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!