Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@10:49:23 GMT

وزیرخارجه ویتنام به کره‌شمالی میرود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۷۹۱۷

وزیر خارجه ویتنام در آستانه دومین اجلاس دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در هانوی به کره شمالی می‌رود. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، فام بین مین، وزیر خارجه ویتنام در آستانه دومین اجلاس دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در هانوی فردا (سه شنبه) به کره شمالی می‌رود.

وی که تا روز پنج شنبه برابر با ۱۴ فوریه در کره شمالی خواهد بود، با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز جزئیات بیشتری درباره این سفر بیان نشده است.

این سفر در حالی انجام می‌گیرد که ویتنام خود را برای میزبانی از دومین اجلاس تاریخی میان رهبران آمریکا و کره شمالی آماده می‌کند. منبع: ایسنا برچسب ها: وزیرخارجه ویتنام ، کره شمالی ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کره شمالی سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیرعبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی