Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:31:04 GMT

داناجی: دایی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا بوده

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۷۹۸۸

داناجی: دایی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا بوده

سرمربی پنجاب هند می‌گوید علی دایی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا بوده و سایپا تیم خوبی است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، ساچین داناجی، سرمربی مربی پنجاب هند در نشست قبل بازی تیمش برابر سایپا در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تشکر می‌کنم از فدراسیون فوتبال ایران که در هر شرایطی ما را حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

 

او ادامه داد: باعث افتخار است در مورد علی دایی صحبت کنم. ایشان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا هستند. بهترین گلزن آسیا و ایران هستند. سایپا تیم خوبی است ولی ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و امیدواریم بازی جذابی در انتظارمان باشد.

 

وی افزود: تیم ما، چهار سال پیش تشکیل شد و نام خوبی در فوتبال هند داریم. این تیم سورپرایز غیرقابل پیش‌بینی برای هند خواهد بود. لیگ هند، لیگ متفاوتی است. ما این‌جا برای بازی‌های آسیایی آمدیم. شخصیت محبوب ما محمود الامنا است. او از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

محمود الامنا، بازیکن تیم پنجاب نیز در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا گفت: خوشحالم که به ایران برگشتم. این را می‌دانم فوتبال ایران در سطح بالایی است و بازیکنان و تیم ملی خوبی دارد. ما بازی‌های سایپا را دیده‌ایم و می‌دانیم که بازیکنان قوی دارد. ما آمدیم که بجنگیم و آمدیم تا این کار را انجام دهیم. ما آمدیم تا اینجا برنده باشیم.

 

او در مورد کناره‌گیری سرمربی تیم اظهار کرد: مربی سابق استعفا دادند به خاطر دلایل شخصی نه باشگاهی.

 

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!