Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازاریابی سازمان لیگ می گوید از وزیر محترم ورزش درخواست می‌کنم به مسئله اقدام غیرقانونی در تبلیغات محیطی فوتبال ورود کنند.

طرفداری - صادق درودگر، در مورد اتفاقی که در بازی پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی رخ داد و مسئولان ورزشگاه آزادی برای خود و بدون اجازه از سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات تبلیغاتی را در ورزشگاه نصب کرده بودند، گفت:

ما در این مسابقه شاهد تبلیغاتی بودیم که باعث خنده فوتبال دوستان جهان و اهالی فوتبال می‌شد و باعث وهن فوتبال ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسائل باعث زیر سؤال رفتن اقتدار و عظمت فوتبال و ورزش کشور ما می‌شود. این کار بسیار زننده بود. تقاضا می‌کنم دوستانی که چنین کاری انجام دادند از تکرار آن پرهیز کنند و بهتر است هر کدام در حیطه وظایف شغلی خود عمل کنیم و بر اساس قانون عمل کنیم. چنین کاری باعث آسیب زدن به کشور و قوانین است و می‌تواند برای ورزش و حتی وزارت ورزش مشکل‌ساز شود. باید از این مسائل پرهیز کنیم.

به نقل از فارس، وی افزود:‌

من مطمئن هستم آقای وزیر اطلاعی از این اتفاق نداشته است چون آقای سلطانی‌فر اطلاعات خوبی در مورد فوتبال دارد و تمام فوتبال دنیا را هم رصد می‌کند از قبل هم این را می‌دانستم. با شناختی که از ایشون دارم می‌دانم اطلاعی از این مسائل ندارد بنابراین از دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و مهندس کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز می‌خواهم که چنین اتفاقی نیفتد. کریمی خودش در گذشته نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بوده است. از ایشان تقاضا می‌کنم که جلوی این موضوع را بگیرند و مسائل بیخودی برای فوتبالمان درست نکنیم.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ تصریح کرد:

علت وقوع چنین امری شاید از سر بی‌اطلاعی از مسائل فوتبال و یا سهوی است. زیرا برخی مسئولان در فوتبال نبودند و آشنایی با فوتبال نداشتند و سوء نیتی هم در بین نبوده است. تقاضا می‌کنم با توجه به این مشکلات که برای فوتبال به وجود می‌آید جلوی این کار را بگیرند. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقات رخ نمی‌دهد. اجازه ندهیم دنیا به ما بخندد. نگذاریم نهادهای بین‌المللی بی‌مورد در ورزش ما دخالت کنند و شاخک‌های آنها را تیز نکنیم. خیلی‌ها این مسائل را به نهادها و سازمان‌های فوتبال اطلاع‌رسانی می‌کنند و مسائل را بر علیه کشور و ورزش ما منعکس می‌کنند. با آنها همنوایی و همدستی نکنیم. کار خوبی نیست. به فوتبال ما آسیب می‌زند. وقتی طبق قانون یک مکان ورزشی را اجاره می‌دهید مقرراتی بر آن حاکم است.

درودگر افزود:

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را ما برگزار کردیم. قوانینی از طرف AFC به ما اعلام شد که برای همه فدراسیون‌های ملی اعلام شده است که اعلام کرده در تبلیغات محیطی چگونه باید رفتار شود. بند یک ماده 63 کتابچه برگزاری مسابقات آمده است که ورزشگاه باید به صورت کامل پاک و بدون هیچ تبلیغاتی در اختیار مسئولان قرار بگیرد. کتابچه مقررات ورزشگاه‌ها در آسیا از عنوان ورزشگاه پاک استفاده کرده است. این کتاب برای آموزش همه فدراسیون‌های ملی است که تمام محیط‌های ورزشگاه در داخل و خارج آن در مدت زمان معین اعلام شده که حداقل 24 ساعت قبل از مسابقه باشد کاملا تمیز، پاک و عاری از هر گونه تبلیغات در اختیار سازمان برگزار کننده قرار بگیرد به این مقررات اشاره و تاکید شده است و در آن تاکید شده هر گونه اقدامی که مانع از تحویل استادیوم پاک به مسئولان برگزاری و تیم‌ها می‌شود جلوگیری به عمل آید. خود AFC می‌گوید تمامی هماهنگی‌ها برای درج تبلیغات با مسئولان برگزاری مسابقات است.

وی ادامه داد:

بند یک یک اذعان دارد که کلیه قرارداد تجاری فوتبال ایران توسط سازمان لیگ فوتبال ایران امضا شود پس به نظرم بهتر است به قانون تمکین کنیم. 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد تمام مسئولان کشور، رؤسای قوا،‌ رهبر انقلاب اسلامی همه تاکید دارند که باید قانونمند باشیم و اصلاح کنیم خودمان را. اصلاح و هماهنگی باعث دوستی و نزدیکی و هماهنگی بیشتر می‌شود. بهتر است هر کسی در حوزه فعالیت خودش فعالیت کند و در حوزه‌های دیگر دخالت نکند. وقتی استادیوم اجاره داده شده است نمی‌توان کار دیگری انجام داد. مودت و دوستی باعث رشد دوستی بیشتری در فوتبال می‌شود. از وزیر ورزش شخصا تقاضا دارم به این مسئله ورود کند و به قانونمند شدن ورزش کمک کند. این شرایطی نیست که ما بخواهیم بگوییم مسابقه را برگزار می‌کنیم و جلوی آن را می‌گیریم که دچار این مشکلات می‌شویم. این مسائل زیبا نیست. باید دست به دست هم بدهیم و فوتبال را به خوبی و زیبایی برگزار کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران